کد خبر: 363351
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ ۱۲:۴۵:۰۰
| |

گزارش ویدئویی «اعتمادآنلاین» از احتمال جدایی ویلموتس از تیم ملی

پول اخراج ویلموتس چگونه تامین خواهد شد؟

سه روز مانده به بازی مهم ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر برابر عراق، مارک ویلموتس به تهران آمد و تمرین تیم ملی آغاز شد. بازیکنان تیم ملی با پنج جلسه تمرین راهی اردن شدند.

حجم ویدیو: 6.23M | مدت زمان ویدیو: 00:02:43 دانلود ویدیو
کد خبر: 363351
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ ۱۲:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ 2 و نیم میلیون دلار؛ این مبلغ پرداختی فدراسیون فوتبال ایران به مارک ویلموتس است. ویلموتس با دریافت این مبلغ بعد از گذشت 6 ماه، دوسوم از مبلغ قراردادش را دریافت کرده، آن هم با تحت ‌فشار قرار دادن فدراسیون فوتبال ایران. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که فدراسیون فوتبال ایران چه قراردادی با این مربی بلژیکی امضا کرده که او به راحتی می‌تواند فدراسیون پنج‌ستاره ایران را تحتذ‌فشار قرار دهد و بخش بزرگی از مبلغ قراردادش را دریافت کند؟

سه روز مانده به بازی مهم ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر برابر عراق، مارک ویلموتس به تهران آمد و تمرین تیم ملی آغاز شد. بازیکنان تیم ملی با پنج جلسه تمرین راهی اردن شدند. ایران برابر عراق یک بازی ضعیف به نمایش گذاشت و در آخر هم با نتیجه 2 بر یک مغلوب این تیم شد. تیم ملی با این باخت 6 امتیازی باقی ماند و کارش برای صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها به اما و اگر کشید.

مارک ویلموتس به همراه تیم ملی راهی ایران نشد و به بلژیک بازگشت، اما در مصاحبه‌ای اعلام کرد که به ‌زودی به همراه خانواده‌اش راهی تهران خواهد شد. اتفاقی که در عمل رخ نداد و حالا عده‌ای معتقدند فدراسیون فوتبال با برانکو وارد مذاکره شده تا او را جانشین این مربی بلژیکی کند. هرچند فدراسیون فوتبال ایران این موضوع را تکذیب کرده اما گویا پشت پرده اتفاق‌هایی در حال وقوع است. سفیر ایران در کرواسی با برانکو دیدار کرده و برخی از رسانه‌ها هم خبر از موافقت وزیر ورزش با استخدام این مربی کروات می‌دهند.

باز سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است: فدراسیون بعد از قطع همکاری با ویلموتس چگونه می‌خواهد دستمزد سه سال این مربی را پرداخت کند؟ دستمزدی که طبق اعلام رسانه‌ها در سال اول سه میلیون دلار است و اگر در سال‌های بعد این رقم اضافه هم نشود فدراسیون باید 6 میلیون دلار دیگر به این مربی پرداخت کند. موضوع دیگری که مطرح می‌شود این است که فدراسیون فوتبال ایران چگونه می‌خواهد دستمزد برانکو را پرداخت کند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها