علیرضا علیزاده، بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان:

برای گلزنی به بیرانوند چند روز تمرین کردم / می‌خواهیم پدیده لیگ شویم

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان گفت: آقای بیرانوند برای همه اثبات شده‌اند و افتخار ایران در آسیا هستند؛ این خیلی اهمیت داشت که گلزنی من به پرسپولیس و چنین دروازه‌بانی با سه امتیاز همراه شد.

برای گلزنی به بیرانوند چند روز تمرین کردم / می‌خواهیم پدیده لیگ شویم
کد خبر: 363353
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۱:۵۱:۳۷

اعتمادآنلاین| علیرضا علیزاده، درخصوص برتری مقابل پرسپولیس تهران در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: خداراشکر که توانستیم برنده شویم. این مسابقه هم برای ما و هم برای پرسپولیس سخت بود. به نظرم یکی از زیباترین بازی‌های این چند هفته را شاهد بودیم. هم تیم ما و هم آنها موقعیت‌های زیادی داشتیم. مهم سه امتیاز این مسابقه بود؛ ما حتی برای مساوی هم به ورزشگاه نیامده بودیم و فقط به برد فکر می‌کردیم.

او ادامه داد: حتی بین دو نیمه که در رختکن بودیم آقای تارتار گفتند که باید برنده شویم. شکست ناپذیری ما تلاش همه بازیکنان است و ساختار دفاعی ما که از خط حمله آغاز می‌شود. تمام ما اول از همه به گل نخوردن فکر می‌کنیم و خیلی هم مالکیت توپ موفقی داشتیم. سه امتیاز برای ما اهمیت بالایی داشت چون چند هفته به تساوی رسیده بودیم و پرسپولیس هم خیلی خوب بازی کرد.

علیزاده درباره عملکرد سوشا مکانی برابر تیم سابقش گفت: سوشا از زمانی که به تیم ما آمده خیلی باتجربه عمل کرده است و او در کنار حبیب فرعباسی آمار خوبی دارند. در کنار یکدیگر مکمل خوبی هستند که به تیم روحیه بدهند، به نظرم سوشا مکانی مقابل پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌های فصل و زندگی‌اش را به نمایش گذاشت. خیلی خوب و باتجربه عمل کرد تا بتوانیم با خیال راحت سه امتیاز را به دست بیاوریم.

علیزاده در پاسخ به این سوال که با گلزنی او هجمه‌ها علیه مهدی تارتار خاتمه یافت اظهار داشت: شائبه‌هایی بوده که واقعا حق آقای تارتار نیست. ایشان حتی قبل از بازی به ما گفت به خاطر ما چند نفر که قبلا در پرسپولیس بودیم(تارتار، نقی زاده و سوشا مکانی) طوری عمل کنید که حرف و حدیث‌ها پایان یابد. از صمیم قلب می‌گویم که او یکی از پاک‌ترین سرمربیان است. همیشه به کار فنی خودشان دقت دارند و خیلی خوشحالیم که او را سربلند کردیم و همه چیز تمام شد.

بازیکن نفت درباره گلزنی به علیرضا بیرانوند گفت: دقیقا این گل برنامه ریزی شده بود و ما سه یا چهار جلسه این گل را در تمرین کار کرده بودیم؛ حتی آقای تارتار به من گفتند که اگر در همان موقعیت قرار بگیرم می‌توانم گلزنی کنم. این گل صد در صد کار شده بود و از حسین ابراهیمی هم تشکر می‌کنم که سانتر حساب شده‌ای را ارسال کرد. آقای بیرانوند هم برای همه اثبات شده هستند و افتخار ایران در آسیا هستند. این خیلی اهمیت داشت که گلزنی به پرسپولیس و چنین دروازه‌بانی با سه امتیاز همراه شد. این گل را هم به مادرم هدیه کردم که شدیدا فوتبالی هستند و پیش از اینکه من به دنیا بیایم اهل فوتبال بوده‌اند. هنوز هم فوتبال را دنبال می‌کنند و طرفدار استقلال هستند. بعد از مادرم از آقای پاشایی تشکر می‌کنم که علیرغم مربی ما هستند، دوست من هستند و همیشه در کنار بازیکنان بوده‌اند. تمام کادرفنی اینطور هستند و زحمات زیادی می‌کشند که نتایج ما اتفاقی نیست و حساب شده است.

علیزاده درباره عملکرد نفت مسجد سلیمان و حضور در رده‌های بالای جدول رده بندی گفت: همه بازیکنان یکدل هستند و آقای تارتار هم حتی از یک جلسه تمرینی نمی‌گذرند. ما امیدواریم که همین روند را ادامه بدهیم و تصمیم ماست که پدیده لیگ شویم. بازی‌های سختی مقابل تراکتور، سپاهان، شهرخودرو و استقلال داشتیم. این روند را به خاطر هوادارانمان حتما ادامه می‌دهیم؛ انتظار داریم که مسئولان هم حمایت کنند تا دلخوشی مردم این شهر از دست نرود. به غیر از ما تیم‌های دیگر خوزستان هستند و مسئولان حمایت کنند تا تیم‌ها از وضعیت سخت مالی خارج شوند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها