بهرام سرمست، استاندار قم تاکید کرد:

لزوم پاکسازی چهره شهر قم از معتادان متجاهر

بهرام سرمست، استاندار قم، بر ضرورت پاکسازی چهره شهرمقدس قم از معتادان متجاهر تاکید کرد.

لزوم پاکسازی چهره شهر قم از معتادان متجاهر
کد خبر: 363552
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ ۰۹:۰۱:۳۴

اعتمادآنلاین| بهرام سرمست، استاندار قم، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و تاکید بر حفظ روحیه بسیجی در شئونات مختلف زندگی، به ماهیت شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر اشاره و گفت: تعامل، هم‌افزایی و اهتمام جدی فرا سازمانی مدیران برای برنامه ریزی مدون در مسیر اجرای سیاست‌های کلان استان در مبارزه با مواد مخدر ضروری است.

استاندار قم با تاکید بر وظیفه هر یک از اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، بر عزم و مدیریت جهادی دستگاه‌ها در مسیر مسیر اجرایی شدن مصوبات جلسات تاکید نمود.

سرمست با بیان لزوم مسئولیت‌پذیری هر یک از دستگاه‌ها در مبارزه با مواد مخدر، ادامه داد: توفیقات استان در امر دستگیری و مقابله با مواد مخدر قابل توجه است و لازم است تا در زمینه غربالگری معتادان و مدیریت ورودی در بحث مواد مخدر بیش از پیش فعالیت شود.

وی با تاکید بر ضرورت پاکسازی چهره شهرمقدس قم از معتادان متجاهر، تصریح کرد: مدیران شهری در اجرای طرح‌های مصوب در زمینه مصون سازی محیط شهر از چنین صحنه‌های دور از شان و جایگاه قم اقدام کنند.

مقام عالی دولت در استان با بیان لزوم فعالیت های فرهنگی در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، خاطر نشان کرد: تمام ظرفیت دستگاه ها و بخش های استان در حوزه پیشگیری و آموزش خانواده ها و بهبود یافتگان و مراقبت های بعد از خروج از زندان بکار گرفته شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها