کد خبر: 363646
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ ۱۰:۳۸:۱۹
| |

الهیار ترکمن، معاون برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش تشریح کرد:

آخرین وضعیت بودجه سال 99 آموزش و پرورش/ توزیع شیر مدارس از 15 آذر

علی الهیار ترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به طی مراحل تدوین کلیات لایحه بودجه 99 گفت: هنوز کلیات اعتبارات بودجه نهایی نشده؛ تلاش می‌کنیم تا سهم آموزش و پرورش در بودجه یک سهم واقعی و مبتنی بر نیازهای این وزارتخانه باشد.

آخرین وضعیت بودجه سال 99 آموزش و پرورش/ توزیع شیر مدارس از 15 آذر
کد خبر: 363646
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ ۱۰:۳۸:۱۹

اعتمادآنلاین| علی الهیار ترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، در پاسخ به پرسشی درباره مصوبات و خروجی‌های جلسه اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه با سازمان نوسازی مدارس و معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: این جلسه به منظور ارائه اطلاعات مورد نظر برای تنظیم بودجه سال 99 برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه نیازها و تکالیف قانونی که داریم و باید در بودجه به آن توجه شود را بیان کردیم. طرح موضوع شده و رایزنی‌های ما با معاونت علمی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه به صورت مستمر و روزانه ادامه دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا سهم آموزش و پرورش در بودجه یک سهم واقعی و مبتنی بر نیازهای این وزارتخانه باشد گفت: هنوز کلیات اعتبارات بودجه نهایی نشده و با توجه به متغیرهای کلان اقتصاد در حال تغییر است. رشد معمول بودجه وزارتخانه برای سال آینده به درد ما نمی‌خورد و باید رشد، مبتنی بر نیاز باشد. ما ردیف‌های اصلی که باید رشد مبتنی بر نیاز بگیرند را با همه مستندات و توجیهات ارائه کرده‌ایم.

وی همچنین درباره توزیع شیر در مدارس گفت که یک اعتبار 200 میلیارد تومانی برای شیر در بودجه دیده شده که 100 میلیارد تومان آن ابلاغ شده است. اولویت‌گذاری‌هایی برای تامین شیر انجام و هشت استان که از حیث شاخص‌های تغذیه‌ای در وضعیت نامناسب‌تری قرار داشتند مشمول طرح قرار گرفته‌اند و تا 25 نوبت شیر در این مناطق توزیع خواهد شد.

الهیار افزود: به شرط تخصیص اعتبار ابلاغی، از نیمه آذرماه توزیع شیر در میان دانش آموزان این هشت استان انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها