کد خبر: 363888
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۰۸:۵۱:۰۰
| |

پیام توخل برای زیدان:

نمی‌دانم چگونه زیدان به بازیکن ما علاقمند شده است

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن به ابراز علاقه زیدان به جذب ام‌باپه واکنش نشان داد.

نمی‌دانم چگونه زیدان به بازیکن ما علاقمند شده است
کد خبر: 363888
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۰۸:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید در برنابئو از پاری سن ژرمن پذیرایی خواهد کرد.

زیدان سرمربی رئال در نشست خبری قبل از این دیدار به ستایش از ام‌باپه پرداخت و تاکید کرد که دوست دارد این بازیکن را تیمش داشته باشد.

زیدان درباره ام‌باپه گفت: من ام‌باپه را مدت‌هاست که می‌شناسم. این برای اولین بار نیست که با او روبرو می‌شوم. باید اعتراف کنم که به این بازیکن علاقه دارم و او را به ویژه از نظر شخصیتی دوست دارم.

توخل در واکنش به اظهار نظر زیدان گفت: نمی‌توانم درک کنم که زیدان چگونه به جذب بازیکن ما علاقمند شده است. ما ام‌باپه را دوست داریم و از اینکه او را در اختیار داریم بسیار خوشحال و راضی هستیم. گاهی اوقات یک مربی دوست دارد بازیکن تیم حریف را در اختیار داشته باشد اما از شانس بد زیدان، ام‌باپه در پاری سن ژرمن است.

سرمربی پاری سن ژرمن در پایان گفت: از اظهار نظر زیدان عصبانی نیستم. بدون شک بازیکنان دیگری هم وجود دارند که رئال مادرید به جذب آنها علاقه دارد. رئال چندین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد. تفکر آنها بزرگ است و طبیعی است که به دنبال بازیکنان بزرگ هم باشد.

رئال مادرید از چهار بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا 7 امتیاز کسب کرده است این در حالی است که پاری سن ژرمن 12 امتیازی است و تساوی باعث خواهد شد تا تیم توخل به عنوان صدرنشین صعود خود را قطعی کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها