برندگان جوایز امی بین‌المللی معرفی شدند

چهل و هفتمین مراسم سالانه اهدای جوایز امی بین‌المللی برای تجلیل از آثار تلویزیونی تولیدی خارج از آمریکا که در این کشور روی آنتن رفته‌اند، برندگانش را شناخت.

برندگان جوایز امی بین‌المللی معرفی شدند
کد خبر: 363917
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۰۹:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در مراسمی که شب پیش برگزار شد برندگان جوایز امی بین‌المللی انتخاب شدند و درامی از بی‌بی‌سی با عنوان «مک‌مافای» موفق به کسب جایزه بهترین درام شد.

در این مراسم که در هیلتون نیویورک برگزار شد شاخه بین‌المللی هنرها و علوم تلویزیونی به «بندر امن» از استرالیا جایزه بهترین فیلم یا مینی سریال را اهدا کرد. این فیلم تریلر در آمریکا توسط هولو نمایش داده شد.

جایزه کمدی نیز به برنامه برزیلی نت‌فلیکس به نام «آخرین خماری» اهدا شد که با حضور کمدین مشهور برزیلی فابیو پورشات ساخته شده است.

هالوک بیلگیز از ترکیه نیز برای «پرسونا» جایزه بهترین اجرای یک بازیگر مرد را برد و مارینا گیرا بازیگر فیلم مجارستانی «زمستان داخلی» جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.

«هک در شهر» از برزیل برنده بهترین سریال کوتاه شد و جایزه بهترین مستند هنری نیز به «مرگ یا رقص» از هلند رسید که درباره یک نوجوان سوری است.

«اشتیاق کاملا واقعی: شب خانم‌ها» از بریتانیا به عنوان بهترین برنامه بدون فیلمنامه برنده شد. این برنامه درباره چهره‌های مشهوری است که در برنامه‌ای برای کمک به جمع‌آوری پول برای بیماران سرطانی شرکت می‌کنند.

هلند در بخش مستند برای «بلینگ‌کت- حقیقتی در جهان پسا جنگ» که درباره رسانه‌های امروزی است، نیز یک جایزه مستند دیگر دریافت کرد.

«فالکو» درام جنایی 15 قسمتی درباره محاکمات یک پلیس در مکزیک 1994 جایزه بخش سریال غیرانگلیسی زبان روزانه را دریافت کرد و جایزه تله‌نوولا به «ملکه جریان» از کلمبیا رسید.

جوایز افتخاری نیز به سازندگان «بازی تاج و تخت» یعنی دیود بنیوف و دی.بی وایس و نیز کریستین امان‌پور از سی‌ان‌ان برای مجموعه مصاحبه‌های شبانه‌اش اهدا شد.

نامزدهای امسال در 11 بخش از 21 کشور مختلف بودند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها