رقابت 7 رکابزن برای رفتن به المپیک توکیو

هفت رکابزن گزینه اعزام به المپیک 2020 شده اند که بهترین آنها مسافر توکیو خواهد شد.

رقابت 7 رکابزن برای رفتن به المپیک توکیو
کد خبر: 363931
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۰۹:۳۹:۰۳

اعتمادآنلاین| محمود پراش درباره ی انتقاد برخی رکابزنان نسبت به مشخص نبودن برنامه تیم ملی برای مسابقات جاده قهرمانی آسیا و المپیک 2020 بیان کرد: رکابزنان بی‌اطلاع بودند و در این مدت در حال هماهنگی برنامه ها بودیم و از هفته آینده اردو برای مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می شود. نفراتی هم که گزینه اعزام به المپیک هستند را دعوت می‌کنیم تا در این اردو باشند.

او ادامه داد: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، مسابقات داخلی را بر اساس مسیر المپیک طراحی می کنیم. همچنین برنامه ریزی کرده ایم در دو، سه مسابقه تک مرحله ای در اروپا هم شرکت کنیم که این مسابقات باید در سطح بالا باشند.

پراش در پاسخ به این پرسش که چند نفر گزینه اعزام به المپیک هستند، تاکید کرد: هفت نفر که پنج نفر از رده بزرگسالان و دو نفراز رده امید هستند. ما نفرات را براساس عملکردشان در مسابقات داخلی و مسیر المپیک که سربالایی است، انتخاب کرده ایم و در نهایت یک نفر از میان آنها برای اعزام به المپیک انتخاب می شود.

مربی تیم ملی در مورد اعلام اسامی هفت نفر گفت: اسامی ازطریق فدراسیون اعلام می شود.

او در مورد انتظاری که از دوچرخه سواری وجود دارد تا برخلاف المپیک لندن و ریو بتواند در توکیو نتیجه بگیرد، گفت: ما نسبت به مسیر برنامه ریزی کرده ایم و باید این برنامه ریزی را اجرا کنیم. من قطعا با بزرگان دوچرخه سواری هم مشورت می کنم تا نسبت به داشته هایمان بتوانیم نتیجه بگیریم. تمام سعی خود را می کنیم تا دوچرخه سوار ما به آخر خط برسد. نفراتی هستند که پتانسیل این را دارند که هم در المپیک خوب رکاب بزنند و هم به آخر خط برسند. فقط در این میان باید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم ما را حمایت کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها