شرکت‌های حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند کالا تشکیل می‌شود

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برای ارتقای بهره‌وری و افزایش رضایتمندی ذینفعان از جمله رانندگان، شرکت‌های حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند کالا تشکیل می‌شود.

شرکت‌های حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند کالا تشکیل می‌شود
کد خبر: 364057
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۱:۵۷:۲۶

اعتمادآنلاین| در این اطلاعیه نحوه فعالیت و بهره برداری از شرکت های حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند کالا برای تصدی عملیات حمل و نقل جاده ای کالا با رویکرد استفاده حداکثری از فناوری های نوین سیستم های هوشمند مشخص شده است.

اینگونه شرکت های هوشمند در قالب یک شرکت حمل و نقل بین شهری کالا دارای مجوزهای فعالیت سراسری، بازارگاه الکترونیکی حمل بار، احراز شرایط و الزمات فعالیت مندرج در ضوابط مربوطه تشکیل خواهند شد.

بر این اساس شرکت های حمل و نقل هوشمند متعهد خواهند شد، ظرف مدت حداکثر 6 ماه از تاریخ اخذ مجوز فعالیت خود نسبت به ایجاد و بهره برداری از مرکز مانیتورینگ کنترل ناوگان، نصب سامانه هوشمند تعیین موقعیت و ردیابی خودرو ناوگان و سامانه مدیریت سرعت و عملکرد رانندگان اقدام کنند.

متقاضیان تشکیل این گونه شرکت‌ها می‌توانند در خواست خود را به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان محل تاسیس شرکت حمل و نقل سراسری ارایه کنند که در صورت احراز شرایط تعیین شده، مجوز فعالیت صادر خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها