کد خبر: 364157
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۶:۱۳:۲۲
| |

مجریان انتخابات به اصل بی‌طرفی توجه ویژه داشته باشند

استاندار کرمانشاه گفت: مجریان انتخابات باید به اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری توجه ویژه داشته باشند.

مجریان انتخابات به اصل بی‌طرفی توجه ویژه داشته باشند
کد خبر: 364157
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۶:۱۳:۲۲

اعتمادآنلاین| هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره به صیانت از آرای مردم تاکید کرده‌اند و رئیس جمهور و وزیر کشور هم مجریان را به اصل بی‌طرفی در انتخابات دعوت کرده‌اند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همگی باید بر مدار قانون حرکت کنیم، گفت: در استان کرمانشاه نیز از مجریان انتخابات می‌خواهیم تمام تلاش خود را برای اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری به‌کار گیرند و فرمانداران و بخشداران باید به این مهم توجه کنند.

وی بر لزوم ایجاد شرایط مناسب برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: مردم در تمامی صحنه‌ها و انتخابات همواره دلبستگی و تعصب خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده‌اند و مشارکت حداکثری مردم موجبات اقتدار هر چه بیشتر کشور را فراهم می‌کند.

استاندار کرمانشاه گفت: مجریان انتخابات باید با رعایت اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری تلاش کنند تا هر چه بیشتر زمینه حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم کنند، زیرا مشارکت گسترده و حداکثری مردم نشانه اقتدار نظام است.

وی تصریح کرد: نقشه راه انتخابات حق‌الناس بودن رای مردم است و مشارکت گسترده سبب ایجاد وحدت و انسجام ملی می‌شود.

بازوند گفت: قانون‌مداری، قانون‌پذیری، سلامت انتخابات و بی‌طرفی برای ما اهمیت ویژه دارد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها