کد خبر: 364168
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۶:۴۱:۲۲
| |

کشف 85 هزار نخ سیگار قاچاق در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان، از کشف 85 هزار نخ سیگار و 104 بسته تنباکو قاچاق و فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد ریال در این استان خبر داد.

کشف 85 هزار نخ سیگار قاچاق در همدان
کد خبر: 364168
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۶:۴۱:۲۲

اعتمادآنلاین| رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقادیری سیگار قاچاق را از محورهای مواصلاتی استان همدان به استان اصفهان منتقل کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: اکیپی از ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با حضور در محورهای مواصلاتی استان با پایش خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون کشنده را در این خصوص شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به اینکه این کامیون ظاهرا حامل سنگ معدنی بود ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، خودرو از ناحیه جعبه‌های بغل حامل مقادیری سیگار خارجی قاچاق است.

وی بیان کرد: خودرو به همراه راننده و کالای مکشوفه به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال و پس از تخلیه و شمارش، 85 هزار نخ انواع سیگار و 104 بسته تنباکو قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

زارعی در پایان با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده، گفت: پرونده مقدماتی در خصوص متهم تشکیل و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها