کد خبر: 364190
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۸:۴۶:۲۶
| |

سیدجلال حسینی، عضو تیم ملی:

تیم ملی باید به جام جهانی برود/ اولتیماتوم به کالدرون ارتباطی به بازیکنان ندارد

کاپیتان پرسپولیس معتقد است شرایط تیم ملی حساس است و فدراسیون باید در لحظه تصمیم درستی برای این تیم بگیرد.

تیم ملی باید به جام جهانی برود/ اولتیماتوم به کالدرون ارتباطی به بازیکنان ندارد
کد خبر: 364190
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۸:۴۶:۲۶

اعتمادآنلاین| سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس پس از برتری یک گله این تیم برابر صنعت نفت آبادان در جام حذفی در بین خبرنگاران حضار شد و بیان کرد: خدا را شکر توانستیم ببریم زیرا می‌دانستیم که کار سختی داریم.

او درباره شایعات اولتیماتوم دادن به گابریل کالدرون از سوی مدیریت این باشگاه هم گفت: این موارد به ما مربوط نمی‌شود زیرا ما بازیکنان در کنار هواداران هستیم و از آن‌ها خواهش می‌کنم که کنار ما باشند زیرا شرایط ما سخت است. ما برای بازی‌های سخت بعدی آماده می‌شویم.

سیدجلال حسینی درباره این که پرسپولیس در این دیدار خوب بازی نکرد اما پیروز شد، بیان کرد: خیلی تیم‌ها خوب بازی نمی‌کنند اما برنده می‌شوند. تیمی که مقابل ما بسته بازی می‌کند و روی ضدحمله‌ها برنامه دارد، چه کاری باید مقابلش کنیم؟ در دو بازی اخیر حریف‌های ما روی ضدحمله‌ها برنامه داشتند و ما همه در زمین حریف بازی می‌کردیم. این سبک بازی آنان است و کاری نمی‌توان کرد. ما 3 سال است که 7 قهرمانی آورده‌ایم و همه می‌دانند جلوی ما چگونه بازی کنند. این کار ما را سخت می‌کند.

مدافع پرسپولیس درباره اوضاع نابه‌سامان تیم ملی گفت: شرایط تیم ملی حساس است. فدراسیون باید برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهد. سال اول حضور کی‌روش همین وضع بود اما تیم منسجمی بودیم. 4 بازی سخت داریم و باید از همین الآن تمرکز داشته باشند. شرایط تیم ملی حساس است و حتی دیدار با بحرین و عراق در تهران می‌تواند، دردسرساز باشد. این تیم با هر مربی باید به جام جهانی برود. بازیکنان باید تلاششان را انجام دهد و تمرکز آن‌ها روی این نباشد که ببینند قرار است با این مربی کار کنند یا آن مربی.

او درباره این که آیا تغییر سرمربی به نفع تیم ملی است، گفت: چنین چیزی سخت است. تصمیم درست در لحظه مهم است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها