کد خبر: 364240
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۰۸:۵۶:۳۸
| |

ضیاییان، مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بهبود کیفیت هوای کلانشهرهای کشور از عصرفردا

صادق ضیاییان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از عصر امروز (6 آذرماه) از بهبود کیفیت هوا در کلانشهرها از فردا خبر داد.

بهبود کیفیت هوای کلانشهرهای کشور از عصرفردا
کد خبر: 364240
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۰۸:۵۶:۳۸

اعتمادآنلاین| صادق ضیاییان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (6 آذرماه) همچنان در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران، کرج، اراک، قم، اصفهان، تبریز و ارومیه افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پدیده غالب است اما از عصر امروز با ورود سامانه بارشی به کشور علاوه بر بهبود تدریجی کیفیت هوا در شمال غرب و برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و غرب بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا (7 آذرماه) علاوه بر شمال غرب و غرب استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش باران و برف و وزش باد در مناطقی از جنوب غرب کشور مانند استان‌های ایلام، خوزستان و غرب خلیج فارس رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان این‌که از عصر فردا (7 آذرماه) به‌تدریج از آلودگی هوا در تهران، کرج، اراک، قم و اصفهان کاسته می‌شود و کیفیت هوا بهبود می‌یابد، تصریح کرد: از روز جمعه (8 آذرماه) بارش پراکنده در برخی نقاط غرب، جنوب غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی روزهای شنبه و یکشنبه (9 و 10 آذرماه) در اغلب نقاط کشور جوی آرام حاکم خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (7 آذرماه) نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای 4 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (8 آذرماه) نیز نیمه‌ابری، همراه با وزش باد و با حداقل دمای 4 و حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها