شاه نشین، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس:

باید بستر شنیده شدن صدای معترضان واقعی فراهم شود

محمد محمودی شاه نشین، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، تاکید کرد که قطعا ما باید به سمتی برویم که بستر شنیده شدن صدای اعتراضات به حق مردم در جامعه فراهم شود.

باید بستر شنیده شدن صدای معترضان واقعی فراهم شود
کد خبر: 364276
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۰۹:۴۷:۰۸

اعتمادآنلاین| محمد محمودی شاه نشین، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، با اشاره به ضرورت فراهم کردن بستر مناسب برای مطرح شدن انتقادات و اعتراض های قانونی مردم، گفت: در مجموعه فیلم ها و تصاویری که از اغتشاشات منتشر شده است، کاملا مشخص است که عده ای در حالی که اعتراض دارند در حال حرکت هستند و وصف خود را از اغتشاش گران جدا می کنند و اصلا قصد تخریب یا آتش زدن ندارند و تنها عده ای در تلاش هستند تا از اعتراضات مسالمت آمیز مردم سوءاستفاده کنند.

نماینده مردم شهریار در مجلس تصریح کرد: قطعا اغتشاش گران دارای اهداف مختلفی هستند و مسلما راه آنان از اعتراضات مدنی به مباحث اقتصادی که از حقوق مردم است، جدا است.

محمودی‌ شاه نشین در ادامه تاکید کرد: قطعا ما باید به سمتی برویم که بستر شنیده شدن صدای اعتراضات به حق مردم در جامعه فراهم شود؛ اینگونه دیگر فرصتی به دست اغتشاشگران داده نمی شود. در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها طرحی در رابطه با تعیین محل هایی در هر شهر به منظور حضور مردم و بیان اعتراضات خود به تصویب رسیده و در نوبت صحن مجلس است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها