پرفروش‌ترین کتاب‌های علمی دنیا معرفی شدند

«بدنتان شما را نگه‌ می‌دارد»، «آغاز مرگ»، «پشه» ، «چرا ما می‌خوابیم» و «سکوت» پر فروش‌ترین کتاب‌های علمی عنوان کتاب‌هایی بودند، در سال جاری هستند.

پرفروش‌ترین کتاب‌های علمی دنیا معرفی شدند
کد خبر: 364338
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۱:۰۱:۱۵

اعتمادآنلاین| پرفروش‌ترین کتاب‌های علمی در سال جاری معرفی شدند. «بدنتان شما را نگه‌ می‌دارد»، «آغاز مرگ»، «پشه» ، «چرا ما می‌خوابیم» و «سکوت» عناوین کتاب‌هایی هستند که به عنوان پر فروش‌ترین‌ها در سال 2019 انتخاب شدند.

کتاب «بدنتان شما را نگه‌ می‌دارد» با عنوان «The Body Keeps The Score» که در لیست پرفروش‌های این سایت قرار گرفته است، به نقش مغز، ذهن و بدن در ترمیم زخم‌ها می‌پردازد. بسل ون‌در کولک؛ نویسنده این اثر در واقع یک محقق پیشگام و یکی از برجسته‌ترین متخصصان جهان است که در زمینه استرس آسیب‌زا الگوی جدیدی برای بهبود بیماران ارائه می‌دهد.


دومین کتاب پر فروش از نگاه نیویورک تایمز «آغاز مرگ» نوشته آتول گاوند است. گفتنی است این اثر علاوه بر فروش بالا عنوان بهترین کتاب سال از دیدگاه واشنگتن پست را به خود اختصاص داده است. نویسنده در کتابش تشریح می‌کند که روند پیر شدن بدن با افزایش سن موضوع ترسناکی نیست.

«پشه» عنوان سومین کتاب پر فروشی است که در این سایت نمایه شده. این کتاب، اثری جذاب از داستان‌هایی است که چشم‌انداز جدیدی از تاریخ بشریت ارائه می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه از هزاران سال پیش، پشه قدرتمندترین نیرو در تعیین سرنوشت بشریت بوده است.

یکی دیگر از پرفروش‌های سال از نگاه نیویرک تایمز کتابی با نام «چرا ما می‌خوابیم؟» با عنوان اصلی «Why We Sleep» نوشته متیو والکر است و نویسنده در این اثر به مخاطبان می‌گوید که چشمان بسته خواب شب چگونه می‌تواند ما را باهوش‌تر، جذاب‌تر، شادتر، سالم‌تر و از سرطان دور کند.

«سکوت» دیگر کتاب پر فروشی بوده است که به قدرت دورنگرایان در جهانی می‌پردازد که نمی‌توان جلوی گفت‌گوها را گرفت . سوزان کین نویسنده، در کتابش به افرادی می‌پردازد که در دنیای واقعی ما آن‌ها را به عنوان درون‌گراها می‌شناسیم. حداقل یک سوم افرادی که در روابطمان به آن‌ها بر می‌خوریم درونگرا هستند.

آن‌ها کسانی هستند که ترجیح می‌دهند به صحبت دیگران گوش دهند و نوآوری کنند و این است که ما در بسیاری از پیشرفت‌های مهم جامعه مدیون آن‌ها هستیم.

منبع: ایبنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها