هادی طباطبایی، دروازه‌بان اسبق استقلال، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

استقلال به آرامش رسیده است/ دیدار استقلال مقابل سپاهان فینال لیگ نوزدهم است/ هواداران بین تیم و مدیریت باشگاه تفکیک قائل‌اند

هواداران استقلال از مدیران این باشگاه ناراحت هستند. در این ‌میان امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال، بیش از همه مورد هجوم دوستداران استقلال قرار می‌گیرد. هواداران استقلال در هر بازی می‌کوشند اعتراض‌شان را به حضور او در استقلال نشان دهند و سکوهای آزادی در هر بازی این تیم شاهد شعار «حیا کن؛ رها کن» است.

استقلال به آرامش رسیده است/ دیدار استقلال مقابل سپاهان فینال لیگ نوزدهم است/ هواداران بین تیم و مدیریت باشگاه تفکیک قائل‌اند
کد خبر: 364339
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| استقلال با برد برابر نساجی بعد از 1300 روز از پرسپولیس سبقت گرفت. بعد از چند سال ناکامی، استقلال با تفکرات استراماچونی وضعیت خوبی در لیگ برتر دارد و در مقام یکی از مدعیان قهرمانی ظاهر شده است.

گرچه استقلال در این مدت توانسته نتایج خوبی بگیرد، اما هواداران استقلال از مدیران این باشگاه ناراحت هستند. در این ‌میان امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال، بیش از همه مورد هجوم دوستداران استقلال قرار می‌گیرد. هواداران استقلال در هر بازی تلاش می‌کنند اعتراض‌شان را به حضور او در استقلال نشان دهند و سکوهای آزادی در هر بازی این تیم شاهد شعار «حیا کن؛ رها کن» است. با ادامه این اعتراض‌ها پیشکسوتان استقلال هم به جمع معترضان فتحی پیوسته‌اند و مصاحبه‌های تندی علیه فتحی انجام می‌دهند.

هادی طباطبایی، پیشکسوت این باشگاه، یکی از همان افرادی است که از نحوه عملکرد فتحی رضایت ندارد و معتقد است وزارت ورزش باید هرچه زودتر تغییری در مدیریت استقلال صورت دهد.

اعتمادآنلاین با او درباره وضعیت این روزهای استقلال گفت‌وگو کرد و نظرش را درباره شعارهای هواداران استقلال جویا شد. او در این گفت‌وگو با حمایت از کادر فنی و بازیکنان استقلال، شعارهای هواداران و اعتراض پیشکسوتان استقلال علیه فتحی را کاملاً درست دانست.

هادی طباطبایی، پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: استقلال شرایط خوبی در لیگ نوزدهم دارد و بعد از تغییر در کادر فنی و آمدن استراماچونی، حالا این تیم آرامش خود را به دست آورده است.

او ادامه داد: کادر فنی استقلال و بازیکنان این تیم باید بدانند بعد از این، کار سختی در پیش دارند چراکه حریفان نسبت به شیوه بازی استقلال شناخت پیدا می‌کنند و می‌کوشند تا با برنامه مقابل استقلال قرار گیرند.

دروازه‌بان پیشین استقلال درباره بازی حساس استقلال برابر سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: سخت‌ترین بازی استقلال در لیگ بازی با سپاهان است. به اعتقاد من این بازی فینال لیگ برتر به‌ حساب می‌آید. استقلال مقابل حریف قدرتمندی قرار می‌گیرد و برای پیروزی در این بازی باید بیشتر تلاش کند.

طباطبایی در پاسخ اینکه «با وجود کسب نتیجه خوب توسط استقلال در لیگ برتر چرا برخی از پیشکسوتان عملکرد مدیریت استقلال از جمله امیرحسین فتحی را زیر سوال می‌برند» گفت: هواداران و پیشکسوتان استقلال همیشه از تیم حمایت کرده‌اند و به این حمایت هم ادامه خواهند داد. اما انتقاد از مدیران استقلال دلایل خاص خود را دارد و فکر می‌کنم هیچ منافاتی با حمایت از تیم استقلال و کادر فنی این تیم ندارد.

او در ادامه توضیح داد: پیشکسوتان و هواداران استقلال به شیوه مدیریت این باشگاه اعتراض دارند. مدیران این باشگاه شرایط را برای بازیکنان و کادر فنی آماده نکرده‌اند و همین موضوع موجب شده از فتحی و دیگر اعضای هیات مدیره استقلال انتقاد شود.

طباطبایی در پایان گفت: در این 11 هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته است هواداران نشان داده‌اند بین تیم و مدیریت باشگاه تفکیک قائل‌اند. این نوع نگاه هواداران در بین بازیکنان استقلال هم جا افتاده و به‌ خوبی می‌دانند که هواداران هیچ مشکلی با آنها ندارند. حتی شاهد هستیم که خود بازیکنان استقلال هم اعتراض‌هایی به مدیریت استقلال دارند و بعد از بازی در مصاحبه‌هایشان این ناراحتی را ابراز کرده‌اند. هرچند استقلال از نظر مدیریتی عملکرد خوبی ندارد، اما خوشحالم که تیم در این شرایط توانسته نتیجه بگیرد و خود را به عنوان یکی از مدعیان لیگ برتر معرفی کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها