کد خبر: 364381
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۱:۵۹:۲۴
| |

علی ربیعی، سخنگوی دولت:

گران فروشی‌هایی انجام شده، ولی باید نظارت بیشتری داشته باشیم

علی ربیعی، سخنگوی دولت، با تایید این که برخی گران فروشی‌ها در لوازم خانگی انجام شده است، گفت: باید کنترل و نظارت بیشتری در بازار برای مقابله با گران فروشی و سوء استفاده داشته باشیم.

گران فروشی‌هایی انجام شده، ولی باید نظارت بیشتری داشته باشیم
کد خبر: 364381
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۱:۵۹:۲۴

اعتمادآنلاین| علی ربیعی، سخنگوی دولت، در نشست خبری خود که در حاشیه حیات دولت برگزار شد، در پاسخ به سوالی در مورد افزایش قیمت برخی از کالاها در پی گران شدن بنزین و اقدامات دولت برای مقابله با آن، گفت:‌ ده و سه دهم میلیارد دلار ارز 4 هزار و 200 تومانی برای کالاهای اساسی اختصاص داده‌ایم و از تجارب سال 97 و 98 استفاده می‌کنیم تا این اصل در جای خود مطرح شود.

وی ادامه داد: در لوازم خانگی 11 تا 13 درصد افزایش تولید داشته‌ایم و قیمت‌ها افزایشی نداشته‌اند اما در این کالاها گران فروشی داریم. سامانه 124 راهی برای مقابله با این گران فروشی است .

وی با اشاره به این که اعلام کرده‌ایم در کالاهای دولتی افزایش قیمت نخواهیم داشت، تصریح کرد:‌هزینه‌های تاکسی‌های اینترنتی یا آژانس‌ها کنترل شده است، اما در حمل و نقل خصوصی افزایش انجام شده است. در حمل و نقل کالاهای کشاورزی نیز افزایش قیمت وجود داشته و برای همین سهمیه‌ی ویژه‌ای برای وانت بارها که در این زمینه فعالیت می‌کنند در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد:‌گران فروشی و سوء استفاده‌ها وجود دارد بنابراین باید دولت جدی‌تر عمل کند. در دولت تاکید شده است که باید کنترل بیشتری انجام شود و با متخلفان برخورد شود.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها