جلودارزاده، نماینده مردم تهران در مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

بسیج می‌تواند به امور عام‌المنفعه ورود کند/ سازمان بسیج مراقب آفات نظارت بر بازار باشد/ مراقب باشیم جامعه اصناف دچار بدبینی نشود

سهیلا جلودارزاده، نماینده مردم تهران در مجلس، با اشاره به توافقنامه‌ای که بین وزارت صنعت، معدن و تجارت، و بسیج برای نظارت بر بازار امضا شده است، گفت: اطلاع زیادی از این توافقنامه ندارم، اما بسیج می‌تواند به امور عام‌المنفعه ورود کند و این کار مفید است. با این حال باید مراقب آفاتی که در گذشته وجود داشته است باشیم.

بسیج می‌تواند به امور عام‌المنفعه ورود کند/ سازمان بسیج مراقب آفات نظارت بر بازار باشد/ مراقب باشیم جامعه اصناف دچار بدبینی نشود
کد خبر: 364388
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ ۱۱:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سهیلا جلودارزاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ، درباره توافقنامه همکاری‌ وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت با بسیج به منظور کنترل و نظارت بر بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها گفت: مجلس در حد اخبار منتشره در جریان توافقنامه و همکاری وزارت صنعت با بسیج قرار دارد، ولی بسیج می‌تواند در امور عام‌المنفعه همکاری کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نظارت بر بازار جهت جلوگیری از افزایش قیمت ها در پی افزایش قیمت بنزین، از آنجایی که مربوط به مساله‌ای عام‌المنفعه و عمومی است، بسیج می‌تواند به آن ورود کند و این همکاری می تواند مفید باشد.

جلودارزاده همچنین به برخی آفت هایی که در گذشته درباره نظارت‌ بر بازار وجود داشته است، اشاره کرد و گفت: برخی نظارت‌ها در گذشته آفت‌هایی داشتند که سازمان بسیج باید از همین ابتدای کار مراقبت کند تا دیگر آن حالت پیش نیاید.

عضو فراکسیون امید مجلس توضیح داد: برای مثال در گذشته برخی افرادی که در طرح تشدیدی بودند کارهایی انجام می‌دادند که اصناف از دست آنها ناراضی شدند. در طرح‌های تشدیدی نظارت وزارت صمت، افرادی از اصناف درخواست مبالغی خارج از عرف کرده بودند که نارضایتی اصناف را در پی داشت. بنابراین باید مراقب باشیم دچار این آفات نشویم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با چنین رفتارهایی که از برخی افراد سر می‌زند جامعه اصناف دچار بدبینی می‌شود. بنابراین بسیج باید مراقب باشد درست همان کاری انجام شود که بسیجی‌های مخلص انجام می‌دهند تا جلوی تخلفات و افزایش قیمت‌های ناشی از هیجان بازار و سوءاستفاده افراد گرفته شود و جامعه آسیب کمتری ببیند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها