کد خبر: 364430
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۳:۳۶:۰۴
| |

طعنه ترامپ به «دموکرات‌ها» در مراسم «عفو بوقلمون»: شما را نکشتم!

رئیس‌جمهور آمریکا طی مراسمی در کاخ سفید ضمن رد تلاش‌های دموکرات‌ها برای استیضاحش در کنگره این کشور، بار دیگر خواستار افشای هویت افشاگر رسوایی «اوکراین‌گیت» شد.

طعنه ترامپ به «دموکرات‌ها» در مراسم «عفو بوقلمون»: شما را نکشتم!
کد خبر: 364430
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۳:۳۶:۰۴

اعتمادآنلاین| «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در یک مراسم روز شکرگزاری ضمن «عفو کردن بوقلمون»، به دموکرات‌ها درباره تحقیقات استیضاحش طعنه زده و بار دیگر مواضع آنها را رد کرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم «روز شکرگزاری» که طبق سنت آمریکایی‌ها هر ساله در ماه نوامبر برگزار می‌شود و در آن، رئیس‌جمهور یک بوقلمون را مورد «عفو» قرار داده و آزاد می‌کند، به رسوایی «اوکراین‌گیت» و تحقیقات استیضاحش توسط مجلس نمایندگان اشاره کرد.

دونالد ترامپ ابتدا گفت: «یک بوقلمون خوشتیپ به اسم باتِر به همراه جایگزینش بِرِد را رسما (از کشته شدن) عفو می‌کنم».

او سپس به دموکرات‌ها و «آدام شیف» رئیس دموکرات کمیته امور اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا در رابطه با تحقیقات برای استیضاح رئیس‌جمهور این کشور طعنه زد.

ترامپ به اقدامات شیف برای صدور احضاریه‌ها به مقام‌های مختلف دولت آمریکا در رابطه با رسوایی موسوم به «اوکراین‌گیت» برای ادای شهادت در جلسات تحقیقات برای استیضاح رئس‌جمهور اشاره کرد و درباره آزاد کردن این دو بوقلمون گفت: «آنها آزادانه زندگی خواهند کرد البته این یک موضوع خیلی مهم است چرا که آنها پیشتر احضاریه برای حضور در زیرزمین آدام شیف را دریافت کرده بودند».

ترامپ افزود: «صدها نفر(احضاریه دریافت کردند)، به نظر می‌رسد که دموکرات‌ها دارند مرا متهم می‌کنند که در برابر بوقلمون‌ها بیش از حد نرم رفتار کرده‌ام البته این را هم باید خطاب به بِرِد و باتر بگویم که برخلاف شهود قبلی، من و شماها با هم دیدار کرده‌ایم».

رئیس‌جمهور آمریکا با این اظهاراتش به گلایه اصلی خود از دموکرات‌ها در خصوص پرونده آغاز تحقیقات استیضاح اشاره کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها