کد خبر: 364432
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۳:۳۹:۳۶
| |

کبیری، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

سامانه جامع «بخش تعاونی» اعتماد خدشه‌دار شده به بخش تعاون را بازمی‌گرداند

محمدجعفر کبیری، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: به‌منظور توسعه شفافیت در بخش تعاون، سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور را طراحی و بارگذاری کردیم که می‌تواند اعتماد خدشه‌دار شده نسبت به بخش تعاون را بازگرداند و زمینه جذب سرمایه خرد مردمی را مجدداً در بخش تعاون ایجاد کند.

سامانه جامع «بخش تعاونی» اعتماد خدشه‌دار شده به بخش تعاون را بازمی‌گرداند
کد خبر: 364432
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۳:۳۹:۳۶

اعتمادآنلاین| محمدجعفر کبیری، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حاشیه نشست تخصصی مدیران تعاون کشور در هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارآفرینان و تعاون گران اتفاقات خوبی در بخش تعاون رقم زدیم.

وی اضافه کرد: این نشست تخصصی نیز با رویکرد بحث توسعه شفافیت و نوآوری به‌منظور افزایش اعتماد عمومی به بخش تعاون برگزار می‌شود.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه مدیران تعاون سراسر کشور در این نشست تخصصی حضور دارند، تصریح کرد: به‌منظور توسعه شفافیت در بخش تعاون، سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور را طراحی بارگذاری کردیم که این سامانه بر اساس یک نظام خودکنترلی اعضا بر روی فعالیت‌های هیئت‌مدیره و مدیران عامل است.

کبیری ادامه داد: این سامانه می‌تواند اعتماد خدشه‌دار شده نسبت به بخش تعاون را بازگرداند و زمینه جذب سرمایه خرد مردمی را مجدداً در بخش تعاون ایجاد کند.

وی عنوان کرد: افراد می‌توانند برای تشکیل تعاونی‌ها به سایت وزارت خانه مراجعه و بدون هیچ‌گونه مراجعه حضوری نسبت به تشکیل تعاونی‌های خود اقدام کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها