کد خبر: 364551
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۰۸:۲۲:۵۹
| |

میرهاشم به سهمیه المپیک توکیو نزدیک‌تر شد

احمد ابوغاش نفر چهارم رنکینگ المپیکی وزن 68- کیلوگرم و دارنده مدال طلای المپیک در آستانه رقابت‌های حساس مرحله پایانی گرندپری تکواندو در مسکو، زانوی خود را به تیغ جراحی سپرد تا کار میرهاشم حسینی برای کسب سهمیه المپیک آسان‌تر شود.

میرهاشم به سهمیه المپیک توکیو نزدیک‌تر شد
کد خبر: 364551
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۰۸:۲۲:۵۹

اعتمادآنلاین| در فاصله 8 روز مانده تا آغاز مرحله نهایی رقابت های گرندپری تکواندو در مسکو پایتخت روسیه به عنوان آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک، احمد ابوغاش اردنی و چهره شاخص وزن 68- کیلوگرم تکواندوی جهان که مدال‌های طلای المپیک 2016 و نقره و برنز جهان را در کارنامه خود دارد، به دلیل انجام عمل جراحی زانو حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

ابوغاش در حال حاضر با 306 امتیاز در رتبه چهارم رنکینگ المپیکی وزن 68- کیلوگرم جای دارد و میرهاشم حسینی چهره شایسته تکواندوی ایران نیز تنها با 9 امتیاز کمتر در رده ششم رنکینگ جای گرفته است.

در پایان رقابت‌های فینال رقابت‌های گرندپری تکواندو در مسکو، نفرات اول تا پنجم 4 وزن المپیکی موفق به کسب سهمیه المپیک خواهند شد. به نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها به ترتیب 80، 48 و 28/8 امتیاز تعلق می‌گیرد.

آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها