کد خبر: 364555
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۰۸:۲۸:۴۲
| |

صوفی، فعال سیاسی اصلاح طلب:

اعتراضات نشان اوج نارضایتی مردم نسبت به تصمیمات اقتصادی بود/ فرصت برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات وجود دارد

علی صوفی، دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات گفت: اعتراضات اخیر نشان اوج نارضایتی مردم نسبت به تصمیمات اقتصادی بوده که به نارضایتی های انباشته شده قبلی نیز افزوده است.

اعتراضات نشان اوج نارضایتی مردم نسبت به تصمیمات اقتصادی بود/ فرصت برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات وجود دارد
کد خبر: 364555
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۰۸:۲۸:۴۲

اعتمادآنلاین|‌ علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح طلب در ارتباط با ضرورت توجه به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو علارغم وجود نارضایتی مردم از وضعیت اقتصادی و سیاسی گفت: طبعا حوادث اخیر پیرامون گرانی بنزین هم به اعتماد عمومی آسیب زده هم مشکلات دیگری در عرصه سیاسی ایجاد کرده است.

دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات ادامه داد: اعتراضات فرصتی بود برای مخالفین و براندازان نظام که از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند. البته این اعتراضات نشان اوج نارضایتی مردم نسبت به تصمیمات اقتصادی بوده که به نارضایتی های انباشته شده قبلی نیز افزوده است.

صوفی گفت: در انتخابات پیش رو اینگونه پیش‌بینی می شود که شاهد کاهش مشارکت مردم باید بود. در اثر نارضایتی گسترده و عمیق مردم بزرگ‌ترین مسئله در انتخابات آینده مشارکت مردم است. در این راستا این وظیفه حاکمیت است که فکری برای مشارکت حداکثری مردم اتخاذ کند. بویژه که همیشه استراتژی نظام در انتخابات‌ها، مشارکت حداکثری بوده و اخیرا هم صحبت داشته‌اند که هدف گذاری برای مشارکت 90درصدی مردم در انتخابات باید باشد.

دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات به نقش شورای نگهبان در ایجاد شرایط حداکثری حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد آن مسائلی که در گذشته برای اصلاح‌طلبان در تایید و رد صلاحیت ها پیش می آمد باید برطرف شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها