سهمیه تیراندازی با کمان ایران در المپیک قطعی شد

در رقابت‌های تیراندازی با کمان کسب سهمیه المپیک 2 ورزشکار ریکرو ایران راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند تا یک سهمیه برای ایران قطعی شود.

سهمیه تیراندازی با کمان ایران در المپیک قطعی شد
کد خبر: 364574
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۰۸:۵۴:۲۵

اعتمادآنلاین| با پایان مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در تایلند، امروز پنجشنبه مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو نیز برگزار شد.

در ریکرو مردان، امین پیرعلی دور اول استراحت داشت. وی دور دوم در مرحله یک‌شانزدهم مقابل نماینده فیلیپین 6 بر 2 پیروز شد. پیرعلی با نتیجه 6 بر 4 نماینده تاجیکستان را مغلوب کرد و راهی یک‌چهارم شد. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 4 نماینده ازبکستان را هم شکست داد و به نیمه‌نهایی راه پیدا کرد.

رضا شبانی بعد از استراحت در دور نخست، در مرحله یک‌شانزدهم مقابل کماندار هنگ‌کنگ با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و حذف شد.

میلاد وزیری نیز دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو و در دور دوم مقابل حریفی از عربستان با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد. وی 6 بر 2 نماینده هنگ‌کنگ را شکست داد و راهی یک‌چهارم شد. وی در این مرحله نماینده ویتنام را 6 بر 2 مغلوب کرد و به نیمه‌نهایی راه یافت.

به توجه به حضور 2 ملی‌پوش ایران در مرحله نیمه‌نهایی، کسب سهمیه ایران در بازی‌های 2020 توکیو قطعی شد.

در ریکرو زنان، زهرا نعمتی در نخستین رقابت خود حریفی از سریلانکا را با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد. نعمتی مقابل نماینده هند 6 بر 4 شکست خورد و حذف شد.

شیوا شجاع‌مهر با نماینده قزاقستان روبه‌رو شد که به نتیجه 7 بر یک شکست خورد. نیلوفر علیپور هم بعد از استراحت در دور نخست، در مرحله یک‌شانزدهم با حریفی از بوتان با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها