کد خبر: 364596
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۰۹:۳۳:۰۶
| |

والورده:

لیونل مسی خیره کننده است

سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی برابر بوروسیا دورتموند به ستایش از مسی پرداخت و تیمش را شایسته صدرنشینی و صعود دانست.

لیونل مسی خیره کننده است
کد خبر: 364596
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۰۹:۳۳:۰۶

اعتمادآنلاین| بارسلونا در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از بوروسیا دورتموند پذیرایی کرد. آبی اناری ها در این دیدار توانستند با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسند تا صعود خود را به عنوان تیم نخست به دور بعد نهایی کنند.

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا بعد از بازی گفت: ما در سخت‌ترین گروه قرار داشتیم اما شخصیت تیمی خود را در هیچ دیداری از دست ندادیم.

دورتموند فشار زیادی به ما آورد اما به خوبی مقاومت کردیم و با ارائه یک بازی گروهی خوب توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. شایسته پیروزی بودیم و به غیر از 15 دقیقه پایانی تیم برتر میدان بودیم.

او ادامه داد: دی یانگ بار دیگر نشان داد که چه بازیکن خوب و با کیفیتی است. او همه در بازی هجومی خوب است و هم در کارهای دفاعی به تیمش کمک می‌کند. دی یانگ از نظر بدنی کمک زیادی به ما می‌کند. مسی خیره کننده ظاهر شد و در صعود ما نقش زیادی داشت.

والورده درباره گریزمان هم گفت: مسی و گریزمان ارتباط زیادی با هم دارند و این باعث خواهد شد تا به هماهنگی هم برسند. قول می‌دهم در آینده این دو بازیکن با هماهنگی بیشتری بازی کنند. مسی و سوارس مدت‌هاست که کنار هم بازی می‌کنند و به همین خاطر به هماهنگی بالایی دست پیدا کرده‌اند اما طبیعی است که گریزمان و مسی به وقت بیشتری نیاز داشته باشند.

سرمربی بارسلونا درباره آسیب دیدگی دمبله گفت: پرش دمبله عجیب بود و به همین خاطر مصدوم شد. همه ما از آسیب دیدگی این بازیکن ناراحت هستیم. او در شرایط بدنی خوبی قرار داشت.

والورده در پایان گفت: از عملکرد تیم در سخت‌ترین گروه راضی هستم. در این بازی اذیت شدیم اما الان در صدر جدول رده بندی جای داریم و این مهم است. در بعضی از دیدارها خوب نبودیم اما همیشه شخصیت تیمی خود را حفظ کردیم. گاهی اوقات با بحران مواجه شدیم اما سربلند بیرون آمدیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها