کد خبر: 364601
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۰۹:۳۹:۴۴
| |

در همایش بانوی ایرانی مطرح کرد؛

تمجید رئیس مجمع نمایندگان تهران از عملکرد مثبت زنان مجلس دهم

محمدرضا عارف، رئیس مجمع نمایندگان تهران در همایش بانوی ایرانی عملکرد زنان مجلس دهم را مثبت ارزیابی و بر افزایش تعداد نمایندگان زن در مجالس آینده تأکید کرد.

تمجید رئیس مجمع نمایندگان تهران از عملکرد مثبت زنان مجلس دهم
کد خبر: 364601
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۰۹:۳۹:۴۴

اعتمادآنلاین|‌‌‍‍‎ همایش بانوی ایرانی در شهرری با هدف تقویت هم افزایی بانوان و مسئولان استان و با حضور محمدرضا عارف ،رئیس مجمع نمایندگان تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی و محسن علیجانی زمانی دبیر مجمع ، خانم‌ها فاطمه سعیدی، سیده فاطمه ذوالقدر، طیبه سیاوشی شاه عنایتی، پروانه مافی و فریده اولادقباد برگزار شد.

بررسی مشکلات زنان شهرستان‌های شهرری، پردیس، شمیرانات و اسلامشهر و چالش ها وفرصت‌ها و ظرفیت های این حوزه موضوعی بود که در این همایش دنبال شد.

عملکرد مثبت

همچنین در این همایش در حوزه زنان به مقوله بهداشت و درمان، امور مربوط به معلولین و هم چنین ورزش و میراث فرهنگی و صنایع دستی پرداخته شد.

محمدرضا عارف، سخنران این همایش به نقش آفرینی نمایندگان زن مجلس در پیگیری و تدوین طرح‌های مهم مجلس اشاره کرد و افزود: مجلس به دنبال افزایش تعداد نمایندگان زن در مجلس است تا در این عرصه نیز زنان به میزان مردان مشارکت داشته باشند.

رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه تبعیض مثبت را ضروری می‌دانیم به راهبرد اصلاح طلبان در دو انتخابات مجلس دهم و شورای اسلامی شهر تهران در تخصیص سهمیه 30 درصدی به زنان اشاره کرد و گفت: عملکرد زنان مجلس دهم ما را در این راهبرد رو سفید کرد و باید در مجالس آینده تعداد زنان بیشتر شود.

در پایان نیز با حضور نمایندگان ، پرسش و پاسخ انجام و بر تداوم این نشست ها تأکید شد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها