کد خبر: 364618
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

گفت‌وگوهای پشت پرده احزاب اسرائیلی برای تشکیل وحدت ملی

هر چند بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل همچنان خود را نخست‌وزیر می‌داند و می‌کوشد تا جایگاه سیاسی‌اش را حفظ کند، رهبران سیاسی اسرائیلی پشت سرش مشغول رایزنی برای عبور از او هستند.

گفت‌وگوهای پشت پرده احزاب اسرائیلی برای تشکیل وحدت ملی
کد خبر: 364618
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین|‌ هرچند بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل همچنان خود را نخست‌وزیر می‌داند و می‌کوشد تا جایگاه سیاسی‌اش را حفظ کند، رهبران سیاسی اسرائیلی پشت سرش مشغول رایزنی برای عبور از او هستند.

به گزارش اعتمادآنلاین، شبکه 12 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد: احزاب سیاسی اسرائیل به صورت محرمانه‌ مشغولی رایزنی برای دستیابی به توافق جامع در راستای تشکیل کابینه وحدت هستند.

بر اساس اطلاعات این شبکه تلویزیونی عبری‌زبان، مذاکرات صورت‌گرفته توسط احزاب مختلف در کنست در حال حاضر حول محور باقی نگه داشتن نتانیاهو طی چند ماه آینده در رهبری کابینه است تا بعد از آن بنی گانتس وظایف او را به عنوان نخست‌وزیر به مدت 2 سال بر عهده گیرد و سپس یکی از نامزدهای حزب لیکود، چه نتانیاهو چه فرد دیگری، 2 سال بعدی زمامداری را به پایان برساند.

گفتنی است بعد از شکست نتانیاهو و گانتس در تشکیل کابینه رئیس رژیم صهیونیستی [کل اعضای] کنست را مامور کرد تا هر یک از اعضایش که بتواند 61 کرسی را کسب کند به این مهم نائل آید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها