برانکو و تیم ملی؛خیلی دور،خیلی نزدیک!

سرمربی پیشین پرسپولیس این روزها سایه اسمش بر سر تیم‌ملی سنگینی می کند.

برانکو و تیم ملی؛خیلی دور،خیلی نزدیک!
کد خبر: 364629
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۰:۱۲:۵۴

اعتمادآنلاین| برانکو ایوانکوویچ پس از برکناری از الاهلی عربستان ، بار دیگر بهترین بازار را برای خود بازار ایران می‌داند . جایی که توانسته است سه قهرمانی پیاپی لیگ را با پرسپولیس کسب کند. او که دو قهرمانی پایانی و نایب قهرمانی لیگش را در دل دعواهای بی پایان با کارلوس کی روش سرمربی وقت تیم ملی ایران به دست آورد و در دو قطبی تیم ملی پرسپولیس محبوب تیفوسی‌های پرسپولیس و منفور تیفوسی‌های طرفدار کی روش شد، در پایان قرارداد کی روش و فوتبال ایران تنها به این دلیل نیمکت تیم ایران را در اختیار نگرفت چون مهدی تاج مدام از یک چیز هراس داشت. انتخاب برانکو مفهومش می‌شد که اتهام جوسازی او علیه کی‌روش درست بوده است.حالا اما با ایجاد اختلاف میان ویلموتس و فدراسیون ایران او بهتر از همه می داند چه بختی برایش ایجاد شده است.

برانکو که اخیرا دیدارهایی با سفیر ایران در کرواسی داشته و فدراسیون تاج از یک سو می ترسد روند خبرسازی برانکو و تیم رسانه های حامی او، کار فسخ قرارداد با ویلموتس را به چالش بکشد و از سوی دیگر ترس شدیدی را از تشدید فضای دوقطبی با بازگشت برانکو دارد.آن هم در شرایطی که شانس صعود تیم ملی فقط به بردن هر 4 بازی دور برگشت گره خورده است.


ولی مربی کروات در این شرایط پست های اینستاگرامی مرتبط با ایران منتشر می کند و چلنگر در تلویزیون از او اسم می برد تا فشار روی فدراسیون ایران برای آوردنش تشدید شود.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها