کد خبر: 364633
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

گزارش روس‌ها از ترفند ایالات متحده برای مقابله با پدافند هوایی روسیه

یک روزنامه روسی از سناریوسازی نیروی هوایی آمریکا برای مقابله با پدافند هوایی این کشور پرده برداشت.

گزارش روس‌ها از ترفند ایالات متحده برای مقابله با پدافند هوایی روسیه
کد خبر: 364633
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک روزنامه روسی از سناریوسازی نیروی هوایی آمریکا برای مقابله با پدافند هوایی این کشور پرده برداشت.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی به نقل از یک روزنامه روسی نوشتند: ارتش آمریکا برای مقابله با سامانه‌های پدافند هوایی روسیه سناریوهای مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

ایوان آپاکوموف طی مقاله‌ای در این روزنامه روسی نوشت: نیروی هوایی آمریکا سناریوی تهاجمی‌ای تدارک دیده است که می‌تواند سامانه‌های پدافند هوایی روسیه را خنثی کند.

سرلشکر الکساندر گروکوف، فرمانده سامانه پدافند هوایی ارتش روسیه طی سال‌های 2000 تا 2008، در این باره اعلام کرد: این رفتار دولت آمریکا کاملاً کلاسیک و سنتی است و در چارچوب الگودهی‌های کامپیوتری انجام می‌شود، از این رو تصور نمی‌کنم اصلاً ارزش توجه را داشته باشد، زیرا ما هم شبیه‌سازی‌های مشابه کامپیوتری را در روسیه نیز صورت می‌دهیم.

به گفته این ژنرال روس: سخن از یک پارامتر است و آن بخش کوچکی از عملیات هوافضای راهبردی بزرگی است که در خود ساختار موشک هسته‌ای دریایی و زمینی متمرکز و عناصر بسیار زیاد دیگری را هم جای داده است.

به اعتقاد گروکوف با وجود این، ارتش روسیه این اقدامات آمریکا را مد نظر قرار خواهد داد، فعالیت‌های شناسایی راهبردی خود را انجام می‌دهد و از جنگ الکترونیکی نیز در این زمینه سود خواهد برد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها