کد خبر: 364656
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۰:۵۴:۰۵
| |

یوسفیان‌ملا، این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع بسیجیان:

بسیج در حوزه دفاع سخت و دفاع نرم قابلیت فعالیت دارد/ اقدامات بسیج در حوزه‌های غیرنظامی نیاز به انعکاس گسترده دارد

عزت الله یوسفیان ملا، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: بسیج به عنوان نیرویی که رابطه استخدامی با دستگاه‌ها ندارد در تمامی زمینه‌ها پای کار بوده و در کنار دستگاه‌های لشگری و کشوری مشغول خدمت است.

بسیج در حوزه دفاع سخت و دفاع نرم قابلیت فعالیت دارد/ اقدامات بسیج در حوزه‌های غیرنظامی نیاز به انعکاس گسترده دارد
کد خبر: 364656
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۰:۵۴:۰۵

اعتمادآنلاین| عزت الله یوسفیان ملا، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، گفت: بسیج پدیده جدید و تازه ای در امور اجرایی کشور است که می تواند برای امور اجرایی همراه و کمک دولت باشد و حد و مرزی در این زمینه نداشته و رابطه استخدامی نیز با دستگاه ها ندارد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در هر کشوری نیروی نظامی برای حفاظت امنیت آن کشور حضور دارد اما اگر در حوزه های دیگر مشکلی برای کشور به وجود بیاید آنها نمی توانند ورود چندانی داشته باشند، عنوان کرد: اما بسیجیان از نظر کمی و کیفی می توانند وارد کار شده و بخشی از امور را در دست بگیرند و با نیروهای لشکری و کشوری همراهی کنند.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ادامه با بیان اینکه بسیج در حوزه دفاع سخت و دفاع نرم قابلیت فعالیت دارد، اظهار داشت: بسیج در حوزه دفاع سخت فعالیت خود را در دفاع مقدس نشان داد و بعد از آن نیز در حوزه دفاع نرم فعال است.

یوسفیان ملا در ادامه با اشاره به اینکه بسیج معجزه ای بود که امام(ره) آن را پایه گذاری کرد و بعدها کشورهای منطقه نیز از آن الگو گرفتند، یادآور شد: بسیج نیرویی است که بدون چشمداشت و منافع شخصی در جهت حمایت از مدیریت کشور در عرصه نظامی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی حضور دارد و در مبارزه با اشرار نیز در کنار سپاه قرار دارد.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه بسیاری از اتفاقاتی که در کشور می افتد ناشی از خدمات و فعالیت بسیج است، خاطرنشان کرد: ما از بسیاری از فعالیت های بسیج مطلع نیستیم و تصور می کنیم آنها صرفا در حوزه جنگی و نظامی فعالیت دارند در حالی که بسیاری از پروژه ها در کشور به خاطر اقدامات آنها نتیجه می گیرد که این حضور نشان دهنده آمادگی بسیج است و رسانه ها باید منعکس کننده این اقدامات باشند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها