رضا رحمانی، وزیر صمت: 

حل مشکلات واحدهای تولیدی راکد در اولویت است

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: بررسی مشکلات و فعال کردن واحدهای تولیدی راکد در کشور مهمترین برنامه امسال این وزارتخانه است.

حل مشکلات واحدهای تولیدی راکد در اولویت است
کد خبر: 364673
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۱:۲۶:۱۷

اعتمادآنلاین| رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی سلمانشهر عباس آباد در جمع خبرنگاران گفت: برای رفع مشکلات واحدهای راکد در کشور تمامی مشکلات این واحدهای تولیدی جمع اوری و در ستاد تسهیل استانها با حضور استاندار ، دبیر ستاد و ... مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی گفت: در این جلسات مشکلات بانکی نظیر استمهال و یا تمدید تسهیلات، مشکلات واحدهای تولیدی با دستگاه های خدمات رسان ، پرداخت تسهیلات جدید برای سرمایه گردش واحدهای تولیدی راکد مورد بررسی قرار می گیرد و سپس راهکارهای مناسب در این زمینه اخذ خواهد شد.

وزیر صمت در جریان سفر دو روزه خود به استان مازندران امروز از واحدهای تولیدی ناب استیل ، شمال فیروز و چوب فشرده خزر در شهرک صنعتی سلمانشهر عباس آباد در غرب استان مازندران بازدید کرد.

رحمانی را در این سفر خیریانپور معاون استانداری مازندران و مدیرکل صنعت و معدن تجارت استان همراهی می کنند.

شهرک صنعتی سلمانشهر در سال 1370 در قالب 102 واحد تولیدی در زمینی به گستره حدود 50 هکتار ایجاد شد و هم اکنون تعداد واحدهای تولیدی طبق اسناد موجود به 115 واحد رسیده است.

شهرستان عباس آباد با جمعیت 52 هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد که از شمال به دریای خزر ، جنوب به منطقه کلاردشت ، غرب به شهر نشتارود تنکابن و شرق به شهرستان چالوس مشرف است.

وزیر صمت قرار است در ادامه نخستین جشنواره تخصصی کیوی در نشتارود از توابع شهرستان تنکابن افتتاح کند.

وزیر صنعت عصر پنجشنبه نیز از واحدهای تولیدی و برج اصناف شهرستان بابل بازدید کرده و سپس ساخت شهرک صنعتی بنکداران بابل را کلنگ می زند.

شرکت در جلسه تنظیم بازار مازندران در ساری هم دیگر برنامه روز پنجشنبه رضا رحمانی است.

دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، افتتاح کارخانجات تولیدی صادکو در نکا، بازدید و افتتاح واحدهای احیا شده در بندرامیرآباد از برنامه های صبح روز جمعه وزیر صمت است .

رحمانی در پایان سفرش هم در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مازندران با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه صنعت شرکت و تصمیم گیری می کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها