کد خبر: 364787
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۵:۳۲:۳۲
| |

نوبخت، معاون رئیس جمهوری:

ناامنی‌های اخیر گام‌های آخر دشمن برای ضربه به نظام بود

محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ایجاد ناامنی های اخیر توسط اغتشاش گران گام آخری بود که توسط این افراد سازماندهی شد هرچند که طی مدت 48 ساعت این غائله با حضور آگاهانه مردم ختم شد.

ناامنی‌های اخیر گام‌های آخر دشمن برای ضربه به نظام بود
کد خبر: 364787
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۵:۳۲:۳۲

اعتمادآنلاین| محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ایجاد ناامنی های اخیر توسط اغتشاش گران گام آخری بود که توسط این افراد سازماندهی شد هرچند که طی مدت 48 ساعت این غائله با حضور آگاهانه مردم ختم شد.

محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در آیین واگذاری 500 واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس کمبته امداد در بوشهر اظهارداشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با شکستن تحصن ها به محیط های اداری برگشتیم در حالی که عده ای به دنبال اعتصاب، تحصن و ایجاد اختلاف های قومی و در تلاش برای رسیدن به مناقع شخصی خود بودند در حالی که موفقیتی در این زمینه کسب نکردند.

وی ادامه داد: این افراد در گامهای بعدی به ترور شخصیت ها و ایجاد ناامنی و تحمیل جنگی هشت ساله و اعمال تحریمهای اقتصادی ظالمانه کردند که هر کدام از این اقدامات می‌توانست دولتی را سرنگون کند اما هیچ یک به نتیجه نرسید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: همه این موفقیت ها ، حاصل دعای خیر محرومان جامعه است که نسبت به نظام احساس خدمت کردند.

نوبخت گفت: پیش بینی می شود واحدهای مسکونی مددجویی استان بوشهر از محل تفاهم نامه احداث دو هزار واحد مسکونی استانداری بوشهر با کمیته امداد تا دهه فجر سال اینده به اتمام برسد .

وی افزود: در صورت بهره برداری این واحدها در زمان مقرر، مجوز ساخت 500 واحد مسکونی دیگر برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر داده می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: همچنین یکهزار فقره جهیزیه جدید به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر که تاکنون موفق به دریافت جهزیه های خود نشده اند نیز تحویل داده می شود.

وی بیان کرد: با ارائه مجوز لازم، امکان استفاده از یک هزار پنل خورشیدی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر فراهم شده است.

معاون رییس جمهور ادامه داد: این تعداد پنل خورشیدی به غیر از تعدادی است که در موافقت نامه بین سازمان برنامه و بودجه ، بسیج و کمیته امداد تفاهم شده است.

شرکت در شورای برنامه ریزی استان بوشهر از دیگر برنامه های سفر یکروزه نوبخت به استان بوشهر است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها