کد خبر: 364852
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ ۰۸:۰۴:۵۳
| |

لیگ اروپا/ ناکامی توپچی ها برابر «کامادا» و امیدواری لاتزیو به صعود

تیم نام آشنای آرسنال در ادامه برگزاری رقابت های هفته پنجم لیگ اروپا در حالی برابر فرانکفورت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد که گل های تیم میهمان را «دایچی کامادا» ژاپنی به ثمر رساند.

لیگ اروپا/ ناکامی توپچی ها برابر «کامادا» و امیدواری لاتزیو به صعود
کد خبر: 364852
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ ۰۸:۰۴:۵۳

اعتمادآنلاین| شاگردان «اونای امری» درتیم آرسنال بامداد جمعه دریکی از مهم ترین دیدارهای این هفته و از گروه ششم این رقابت ها که در ورزشگاه «امارات» برگزار شد برابر شاگردان «ادی هوتر» درتیم فرانکفورت صف آرایی کرده و مغلوب این تیم شدند.

ابتدا «پیراوبامیانگ» دردقیقه 1+45 برای آرسنالی ها گلزنی وتیمش را پیش انداخت اما درادامه «دایچی کامادا» که درتیم ملی ژاپن عضویت دارد دردقایق 55 و 64 برای فرانکفورت موفق به گلزنی شد و پیروزی را برای تیم خود به ارمغان آورد.

تیم آرسنال هر چند در این دیدار شکست خورد اما با 10 امتیاز اندوخته خود از چهار دیدار گذشته درصدر جدول گروه ششم باقی ماند.

تیم فرانکفورت نیز به لطف این پیروزی دلچسب 9 امتیازی شد و به رده دوم صعودکرد.

آرسنال درهفته آخر این رقابت ها با استاندارلیژ 7 امتیازی دیدار می رود و فرانکفورت به دیدار ویتوریا گیمارش خواهد رفت.

در دیگر دیدار مهم برگزار شده تیم لاتزیو که این رقابت ها را خوب شروع نکرده است در پنجمین دیدار خود تیم کلوژ را شکست داد و شش امتیازی شد.

در این دیدار که از گروه پنجم و در ورزشگاه «المپیکو» شهر رم برگزار شد شاگردان «سیمونه اینزاگی» با تنها گل «کوررا» که دردقیقه 24 به ثمر رسید کلوژ را مغلوب و به صعود از این گروه امیدوار ماندند.

دردیگر دیداراین گروه سلتیک با نتیجه 3 بر یک برابر رن به پیروزی رسید.

تیم سلتیک با کسب برتری در این دیدار 13 امتیازی شد و حساب خود را از سایر تیم های گروه جدا کرد و به مرحله حذفی صعود کرد.

تیم کلوژ نیز به رغم شکست برابر لاتزیو با 9 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی این گروه ماند و تیم لاتزیو با 6 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

لاتزیو در هفته آخر با تیم رن که با یک امتیاز در انتهای جدول این گروه قرار دارد بازی خواهد کرد و تیم های سلتیک و کلوژ نیز به مصاف هم می روند.

شاگردان اینزاکی در صورتی راهی مرحله بعدی این رقابت ها می شوند که رن را حداقل با نتیجه 2 بر صفر شکست دهند و در دیگر بازی نیز سلتیک کلوژ را شکست دهد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها