جباری:

قلعه‌نویی برنامه ویژه‌ای برای دیدار با استقلال دارد

پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان به خوبی استقلال را می‌شناسد و با این تیم زندگی کرده است و به طور حتم برنامه‌های ویژه‌ای برای این دیدار خواهد داشت.

قلعه‌نویی برنامه ویژه‌ای برای دیدار با استقلال دارد
کد خبر: 364871
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ ۰۸:۳۵:۱۲

اعتمادآنلاین| «علی جباری» روز پنج‌شنبه اظهار داشت: استقلال در لیگ نوزدهم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند پس از سال‌ها عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کند.

وی افزود: مهم‌ترین فاکتوری که استقلال نسبت به سال‌های گذشته دارد، اتحاد و روحیه مبارزه طلبی در این تیم است و بازیکنان به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال اگرچه در ابتدای فصل نتیجه نمی‌گرفت اما روش و تاکتیکی که آندره‌آ استراماچونی در نظر گرفته بود نشان از پیشرفت در این تیم داشت و آبی‌پوشان مسیر خود را پیدا کرده بودند.

جباری با بیان اینکه استقلال بازی سختی را در اصفهان با سپاهان پیش رو دارد، تصریح کرد: این دو تیم از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند و برنده این مسابقه یک گام به صدر جدول نزدیک می‌شود.

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: استقلال برای بهتر شدن و حضوری موفق در آسیا نیاز به چند بازیکن در پست هافبک طراح و مهاجم دارد و اگر این اتفاق رخ دهد، در لیگ قهرمانان آسیا نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها