جدال نزدیک در صدر جدول لیگ یک فوتبال

هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال از امروز با یک بازی آغاز می‌شود

جدال نزدیک در صدر جدول لیگ یک فوتبال
کد خبر: 364887
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ ۰۸:۵۸:۵۴

اعتمادآنلاین| هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال از امروز (جمعه) با یک بازی آغاز می‌شود و شنبه با هشت بازی پایان می‌یابد. در مهم‌ترین دیدارها فجر سپاسی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت، نود ارومیه مقابل بادران تهران بازی خواهد کرد و گل ریحان البرز برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول باید استقلال خوزستان را شکست دهد.

فجر سپاسی - مس رفسنجان (شنبه 14:15)

در مهم‌ترین تقابل این هفته از لیگ دسته اول، فجر سپاسی و مس رفسنجان برابر هم قرار خواهند گرفت. هر دو تیم با 6 برد، 6 تساوی و یک باخت 24 امتیازی هستند. مس رفسنجان در رده سوم و فجر سپاسی در رده چهارم قرار گرفته‌است. باید دید فجر سپاسی پس از چهار تساوی پیاپی در این رقابت‌ها موفق به شکست رقیب سرسخت خود می‌شود یا خیر.

نود ارومیه - بادران تهران (شنبه 14:15)

در دیگر بازی پر اهمیت هفته پانزدهم لیگ دسته اول، نود رده دومی مقابل بادران تهران به میدان می‌رود و برای تصاحب صدر جدول باید از سد این تیم بگذرد. شاگردان بیاتلو پس از شکست مقابل تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، باید تمام تمرکز خود را روی پیروزی در این دیدار بگذارند تا در بین مدعیان لیگ یک باقی بمانند. البته بادران تهران هم هفته گذشته برابر گل ریحان البرز در رقابت‌های لیگ یک متحمل شکست یک بر صفر شد و شرایطی بهتر از نود ندارد. بنابر این پیروزی در این دیدار می‌تواند شرایط روحی خوبی برای هر یک از این دو تیم ایجاد کند.

گل ریحان البرز - استقلال خوزستان (شنبه 14:15)

صدرنشین رقابت‌ها مقابل استقلال خوزستانی قرار خواهد گرفت که وضعیت خوبی ندارد و با 11 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد. به نظر می‌رسد پیروزی در این بازی برای گل ریحان شکست ناپذیر نصرتی زیاد دشوار نخواهد بود. آنها با 28 امتیاز در حال حاضر بهترین عملکرد را در این رقابت‌ها از خود نشان داده‌اند.

شش دیدار هفته چهاردهم این رقابت‌ها لغو شد و به روز 27 آذر انتقال یافت و در حال حاضر تیم‌های نیروی زمینی، داماش گیلان، سپیدرود رشت، مس کرمان، بادران تهران و گل ریحان البرز یک بازی بیشتر از دیگر تیم‌ها انجام داده‌اند.

دیگر دیدارهای هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول:

جمعه (8 آذر)

داماش گیلان - شهرداری تبریز 14:15

شنبه (9 آذر)

خوشه طلایی ساوه - سپیدرود رشت 14:15

مس کرمان - نیروی زمینی 14:15

ملوان - آلومینیوم اراک 14:15

آرمان‌گهر - قشقایی شیراز 14:15

سرخپوشان پاکدشت - رایکا بابل 14:15

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها