کد خبر: 364956
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ ۱۰:۵۷:۳۲
| |

بشیر خالقی، نماینده خلخال در مجلس شورای اسلامی:

دولت به اعتراضات مردم درباره عدم دریافت یارانه معیشتی رسیدگی کند

نماینده خلخال در مجلس با بیان اینکه متأسفانه مردم صداقتی از دولتمردان ندیده‌اند و به همین دلیل وعده نظارت بر بازار را هم باور نمی‌کنند، گفت:‌ دومین اعتراض بخشی از مردم در روزهای اخیر و بعد از گرانی بنزین، عدم دریافت یارانه معیشتی است.

دولت به اعتراضات مردم درباره عدم دریافت یارانه معیشتی رسیدگی کند
کد خبر: 364956
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ ۱۰:۵۷:۳۲

اعتمادآنلاین| بشیر خالقی، نماینده خلخال در مجلس شورای اسلامی درباره لزوم حمایت از اقشار ضعیف جامعه بعد از گرانی بنزین بیان کرد:‌ دولت بی‌تدبیری خاصی در نحوه اجرای طرح افزایش نرخ بنزین و سهمیه‌بندی آن انجام داده که باعث ضرر و زیان فراوان به مردم کشور و زیرساخت‌ها شد؛ ضمن اینکه مردمی که با انبوهی از مشکلات درگیر هستند، در شب ولادت حضرت رسول اکرم (ص) غافلگیر شده و آسیب مالی و روحی دیدند.

نماینده خلخال در مجلس با تأکید بر نظارت دستگاه‌های مختلف بر بازار و قیمت اجناس، کالا و مایحتاج مردم تصریح کرد: هم اکنون نرخ بسیاری از تاکسی‌های شهری و برون‌شهری و همچنین تاکسی‌های تلفنی و اینترنتی و سرویس‌های مدارس افزایش چشمگیری داشته است، هر چند که گفته می‌شود سهمیه بنزین برای آنان در نظر گرفته‌اند اما این سهمیه کفاف دخل و خرج آنان را نیم‌دهد و فعلاً فقط وعده سهمیه داده‌اند.

خالقی با بیان اینکه با وجود اعلام اعطای سهمیه به خودروهای عمومی اما نرخ کرایه‌ها همچنان گران است،‌ اظهار داشت: نظارت بر قیمت‌ها از سوی ارگان‌های دولتی،‌ اصناف و اتحادیه‌ها بسیار ضروری است.

نماینده خلخال در مجلس با بیان اینکه متأسفانه مردم صداقتی از دولتمردان ندیده‌اند و به همین دلیل وعده اعطای سهمیه بنزینِ بیشتر و نظارت بر بازار را هم باور نمی‌کنند، گفت:‌ مردمی که خود را محق برای دریافت یارانه معیشتی می‌دانند با عدم واریز مواجه شده و نسبت به این اقدام دولت اعتراض دارند که دومین اعتراض آنان به دولت بعد از گرانی بنزین محسوب می‌شود.

نماینده خلخال در مجلس از نهادهای نظارتی و گمرک خواست مقابل قاچاق سازمان‌یافته که از مبادی رسمی صورت می‌گیرد ایستادگی کرده و با متخلفین برخورد قاطعانه‌ای صورت گیرد.

خالقی افزود: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس پاسخی برای مردمی که با انبوهی از مشکلات مالی، روحی و بیماری‌ها گرفتار هستند، نداریم.

وی گفت: دولت با غافلگیر کردن کل کشور در اجرای طرح افزایش نرخ بنزین به کلیات مجلس و نمایندگان بی‌حرمتی کرد. بخشی از مدیران دولت نسبت به نمایندگان مجلس صداقت ندارند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها