حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی:

دولت طرح افزایش قیمت بنزین را از مجلس پنهان کرد/ اعلام بی‌اطلاعی رئیس‌جمهور در شان مجلس و مردم نبود

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: سخن اخیر روحانی درباره درباره عدم اطلاع از زمان اجرای طرح «بنزین» انصافا در شأن رئیس‌جمهور ایران و ملت بزرگ ایران نبود.

دولت طرح افزایش قیمت بنزین را از مجلس پنهان کرد/ اعلام بی‌اطلاعی رئیس‌جمهور در شان مجلس و مردم نبود
کد خبر: 364959
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ ۱۱:۰۲:۲۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح افزایش قیمت بنزین از سوی دولت بیان کرد: سعی کردند این کار را از همه پنهان کنند، به خصوص از مجلس. این کار در شان مجلس و دولت هم نبود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه برای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین، اقناع عمومی انجام نپذیرفت، عنوان کرد: مردم ایران از این برنامه ناراضی‌هستند، اما به دلیل فرمایشات رهبر معظم انقلاب و برای دفاع از نظامشان حتی به خیابان‌ها آمدند و بر علیه اغتشاشات راهپیمایی کردند.

حاجی بابایی بر همین اساس، تصریح کرد: در این راهپیمایی اعلام کردند که این به معنای دفاع از کار مسئولان نیست بلکه ما همچنان اعتراض داریم، ما به پشتیبانی از رهبری و خون شهیدان به میدان می‌آییم؛‌ این باعث شد در طول چند روز گذشته متاسفانه در نوع گزارشاتی که وزرا دادند، حرمت مردم را نگه نداشتند و مطالبی گفتند که نتوانست اقناع عمومی ایجاد کند.

وی با اشاره به اظهارنظر رئیس جمهور درباره بی اطلاعی از زمان اجرای طرح سهمیه بندی بنزین گفت: این سخن اخیر رئیس جمهور انصافا در شان رئیس جمهور ایران و ملت بزرگ ایران نبود.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی همچنین بیان کرد: این روزها مردم نگاهشان به استدلال،‌ توجیه منطقی و عقلانی این اقدام (اجرای طرح افزایش قیمت بنزین) از طرف دولتمردان بود.

وی افزود: ای کاش آقای رئیس جمهور در این رابطه اصلا صحبت نمی‌کرد چرا که صحبت‌های چند روز اخیر، ضد و نقیض دارد؛ با بیان صحبت‌ هایی که در دولت انجام شده و سخنانی که رئیس جمهور می‌گوید همه اینها نشان می‌دهد که حرفی برای زدن ندارند.

حاجی بابایی همچنین خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از رهبر فداکارش گرفته تا ملت ایثارگر آن، هزینه بالایی برای این ندانم کاری دولت پرداخت کردند و حالا که مردم و رهبری وارد میدان شدند و ختم مسائل را رقم زدند، این سخن رئیس جمهور مبنی بر اینکه «من هم اطلاع ندارم» شایسته نیست. آقای رئیسی هم که قبلا فرمودند من هم اطلاع ندارم و زمان اجرای آن را نمی‌دانستم؛ اکنون همه منتظر هستیم ببینیم آقای لاریجانی هم اطلاع داشته یا نداشته که پازل تکمیل شود.

وی بیان کرد: طرح به این مهمی انجام پذیرفته، اینهمه بازتاب داشته، کشته داده و خسارت وارد شده، دشمن ورود کرده و مردم عصبانی شدند؛ همه اینها اتفاق افتاده و رهبری هم فرمودند من مصوبه روسای سه قوه را حمایت کردم. حال رئیس جمهور که رکن اصلی این کار است می‌گوید اطلاع نداشتم چه زمانی اجرا می‌شود، امیدواریم لاریجانی حداقل اطلاع داشته باشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها