اتحادیه جهانی زمان برگزاری جام جهانی را اعلام نکرده است

سخنگوی فدراسیون کشتی می‌گوید: اتحادیه جهانی کشتی هنوز تاریخ زمان برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی سال 2019 را اعلام نکرده است.

اتحادیه جهانی زمان برگزاری جام جهانی را اعلام نکرده است
کد خبر: 364979
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ ۱۱:۳۰:۰۷

اعتمادآنلاین| حسن رنگرز امروز (جمعه) در یک برنامه تلویزیونی گفت: باید از مسئولان وزارت ورزش و جوانان تشکر کنم که با حمایت و همکاری وزارت امور خواجه پیگیری خوبی را از طریق سفارتخانه‌ها داشتند.

وی ادامه داد:‌ در دو روز گذشته برای «نناد لالوویچ» رئیس اتحادیه جهانی کشتی ایمیل‌هایی ارسال کرده‌ایم و دو زمان برای برگزاری جام‌ جهانی کشتی فرنگی به فدراسیون جهانی اعلام کردیم که به ترتیب 14 و 15 آذر ماه و زمان پیشنهادی دوم 18 و 19 آذر ماه سالجاری است؛ با این حال تاکنون اتحادیه جهانی پاسخی نداده و زمان برگزاری جام جهانی را مشخص نکرده است.

وی خاطر نشان کرد: چنین رفتارهای با این سبک و سیاق از سوی اتحادیه جهانی مادامی که کشتی ایران کرسی مهمی در این اتحادیه نداشته باشد،‌ ادامه خواهد داشت.

رنگرز همچنین گفت:‌ در هر حال ما برای برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در کشورمان آماده‌ایم و هر زمان که از سوی اتحادیه جهانی مورد تایید قرار گیرد و به ما اعلام شود، بدون مشکلی جام جهانی را برگزار خواهیم کرد.

این مسئول ورزشی در پایان گفت:‌ متاسفانه تعویق یک جانبه جام جهانی هزینه زیادی را به وجود آورده است.

قرار بود این رقابت‌ها در روزهای هفتم و هشتم آذرماه جاری با حضور هشت تیم برتر جهان در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شود که چندی پیش با تصمیم اعضای کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی در شهر استانبول به تعویق افتاد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها