برنامه ریزی برای بازگشت 2 هزار واحد صنعتی به چرخه تولید در سال 98

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم افتتاح شرکت مازند گاز ساکو گفت: حفظ وضع موجود واحدها و اشتغال آنها سال در دستور کار ویژه وزارت صمت است.

برنامه ریزی برای بازگشت 2 هزار واحد صنعتی به چرخه تولید در سال 98
کد خبر: 365067
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ ۱۴:۴۳:۴۲

اعتمادآنلاین| رضا رحمانی افزود: فعال سازی ظرفیت تعطیل و همچنین ظرفیت خالی واحد صنعتی نیز در چارچوب همین برنامه پیگیری می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه این واحد بعد از 11 سال مجددا به چرخه تولید بازگشته است و این اتفاق خوب در حوزه تولید شهرستان نکاء و اشتغال زایی آن موثر خواهد بود.

رحمانی خاطرنشان کرد: امسال راه اندازی بیش از 2 هزار واحد صنعتی راکد و غیر فعال در دستور کار است در استان مازندران که در این بخش کارنامه قابل قبولی نیز دارد از ابتدای امسال بیش از 70 واحد صنعتی مجدداً فعال شده‌اند.

وزیر صمت با اشاره به بازگشایی مجدد شرکت مازند گاز در شهرستان نکا گفت: تولیدات این واحد بازار مصرف خود را دارند و امروز در فاز نخست این واحد بیش از 100 نفر به کار برگشته و در فاز بعدی نیز برای 400 نفر دیگر اشتغال زایی خواهد شد.

رحمانی تاکید کرد: بازگشت مجدد این واحد به عرصه تولید یک اقدام جهادی و یک پیروزی بزرگ در جنگ اقتصادی بوده که در سایه حمایت مسئولان استانی و پیگیری های مرتبط خوشبختانه چرخ تولید آن به حرکت درآمده است.

وی تصریح کرد: این واحد به عنوان یکی از نمونه های خوب قابل معرفی از سوی صدا و سیما و رسانه هاست که امسال با اتخاذ تدابیر لازم به چرخه تولید برگشته است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها