«اوج 110» با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش کلید خورد

فیلمبرداری فلیم سینمایی «اوج 110» به کارگردانی سیاوش سرمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی آغاز شد.

«اوج 110» با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش کلید خورد
کد خبر: 365387
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۴:۲۴:۱۱

اعتمادآنلاین| صبح امروز شنبه 9 آذر با حضور امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، شاهین تقی خانی معاون فرهنگی کل ارتش، کرمی مشاور ارتباطات و اطلاع رسانی رئیس بنیاد ملی نخبگان، احسان محمد حسنی مدیر عامل سازمان هنری رسانه ای اوج و جمعی از فرماندهان و امرای نیروی هوایی ارتش، فیلمبرداری فیلم «اوج 110» در پایگاه هوایی شهید لشگری آغاز شد.

نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش با تشکر از سازندگان این فیلم گفت: ساخت این فیلم بسیار مهم و ارزشمند است زیرا شهید ستاری زیرساخت‌هایی ایجاد کرد که هنوز ما درحال استفاده از آنها هستیم.

شهید ستاری روی جوانان سرمایه گذاری کرد و بسیاری از دانشجویانی که شهید ستاری آموزش داد امروز در زمره فرماندهان هستند.

سیاوش سرمدی کارگردان فیلم نیز با اشاره به اینکه حدود سه سال برای نگارش فلیمنامه این فیلم و بعد ساخت آن کار مطالعاتی و پژوهشی کرده است، عنوان کرد: خوشحالم که امروز درباره شهید ستاری یک فیلم سینمایی می‌سازیم زیرا شهید ستاری خدمات زیادی به کشور و نظام کرد و کسی بود که در خودکفایی نیرویی هوایی ارتش تلاش زیادی کرد و ما سعی کردیم که در فیلم «اوج 110» به بخشی از این تلاش ها بپردازیم.

سرمدی همچنین درباره فیلم «اوج110» افزود: امیدوارم با همکاری‌های ارتش بتوانم این فیلم را به جشنواره فیلم فجر امسال برسانم.

فیلم سینمایی «اوج 110» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش سرمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی به بخش های از زندگی شهید ستاری می پردازد و اولین نمایش آن در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «سال‌های پایانی جنگ است؛ ایران درگیر کمبود تسلیحات نظامی است؛ سرتیپ ستاری بر یک پروژه مهم کار می کند...»

سیاوش سرمدی که پیش از این مستندهای «ادواردو»، «امام موسی صدر»، «چمران به روایت دختر جبل عامل»، «80 سال مقاومت»، «داوطلب مرگ» را روی پرده نقره ای برده، ساخت اولین فیلم سینمایی داستانی خود را تجربه می‌کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها