کد خبر: 365420
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۵:۱۴:۴۸
| |

ترامپ: «نیوزویک» دیگر کارایی ندارد

رئیس‌جمهوری آمریکا مجله «نیوزویک» را بابت انتشار یک گزارش که حدس و گمان درباره مکان حضور او در روز شکرگزاری و چگونگی وقت‌گذرانی این مقام بود، مورد تمسخر قرار داد.

ترامپ: «نیوزویک» دیگر کارایی ندارد
کد خبر: 365420
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۵:۱۴:۴۸

اعتمادآنلاین| خبرگزاری آناتولی گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به مطلب روز پنجشنبه نیوزویک که به صورت واضح با هدف لکه‌دار کردن وجهه وی بود، به این مجله آمریکایی در جریان سفرش به افغانستان انتقاد کرد و گفت: «به نظرم نیوزویک دیگر کارایی ندارد.»

این مجله آمریکایی پنج‌شنبه در گزارشی با عنوان «ترامپ مراسم عید شکرگزاری را چگونه می‌گذراند؟ در حال توئیت، بازی گلف و موارد دیگر» به برنامه‌های احتمالی رئیس‌جمهوری آمریکا اشاره کرد.

اما ترامپ در زمان انتشار این خبر از سوی نیوزویک در مسیر افغانستان بود تا با سربازان آمریکایی مستقر در این کشور دیداری غیرمنتظره داشته باشد. او پست دونالد ترامپ جونیور، پسرش را در توئیتی بازنشر کرد که این مطلب را با اخبار جعلی مقایسه کرده بود.

تمسخر نیوزویک در توئیتر در کمتر از 24 ساعت توسط ترامپ 35 هزار بار بازنشر شد. ترامپ مدت‌هاست علیه جریان رسانه‌ای شامل شبکه‌های خبری سی.ان.ان، ای.بی.سی و روزنامه‌های نیویورک تایمز و واشنگتن‌پست جبهه گرفته است و از زمان روی کار آمدن، آن‌ها را اخبار جعلی می‌خواند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها