کد خبر: 365428
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۵:۲۹:۲۴
| |

آغاز اردوی تیم ملی اسکی صحرانوردی

اردوی تیم ملی اسکی صحرانوردی از امروز در پیست توچال آغاز شد.

آغاز اردوی تیم ملی اسکی صحرانوردی
کد خبر: 365428
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۵:۲۹:۲۴

اعتمادآنلاین| اردوی آماده سازی تیم ملی اسکی صحرانوردی ایران از امروز (نهم آذرماه) در پیست اسکی توچال آغاز شد.

این اردو در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد و نفرات حاضر در این اردو تا آماده شدن دیگر پیست‌های اسکی تمرینات خود را در پیست اسکی توچال دنبال خواهند کرد و با فراهم شدن شرایط دیگر پیست‌های استان تهران و البرز، تمرینات این اسکی‌بازان در این پیست‌ها ادامه پیدا می‌کند.

تمهیدات ویژه در پیست توچال

در همین راستا سیدحسن میریحیایی مدیرعامل مجموعه توچال از اتخاذ تدابیری جدید برای برطرف شدن مشکل انتظار اسکی بازان برای سوار شدن به تله کابین خبر داد و گفت: برای حل مشکل ازدحام و تشکیل صف های طولانی برای سوار شدن به تله کابین، پس از بررسی های کارشناسی، از ابتدای فصل اسکی فروش بلیط از ساعت 6 بامداد آغاز می شود. ضمن آنکه با آماده شدن زیرساختهای سخت افزاری سایت این مجموعه، به زودی فروش آنلاین بلیط نیز آغاز خواهد شد که همین تدابیر باعث شده تا امسال و از آغاز فصل اسکی تاکنون، مشکلی در خصوص تشکیل صف های طولانی و ازدحام اسکی باز نداشته باشیم.

مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال همچنین از کاهش قیمت خدمات ارایه شده در سال جدید صحبت کرد: از ابتدای فصل اسکی، بهای بلیط های پیست این مجموعه با اعلام فدارسیون اسکی حدود 30 درصد افزایش پیدا کرد ولی با توجه به فشارهای اقصادی موجود در جامعه و برای بهره مندی طیف بیشتری از علاقمندان به ورزش اسکی از امکانات این مجموعه، هیات مدیره چند روز قبل مصوب کرد تا قیمت بلیط و خدمات اسکی توچال و بلیط تله کابین به نرخ سال گذشته بازگشته و افزایشی نداشته باشد که همین امر باعث افزایش چشمگیر تعداد اسکی بازان در چند روز گذشته شده است.

وی همچنین در پایان از اختصاص تخفیف های ویژه برای جانبازان، دانش آموزان و دانشجویان برای استفاده از خدمات این مجموعه خبر داد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها