کد خبر: 365460
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

ناصر ایمانی، تحلیلگر سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» با اشاره به انصراف لاریجانی از کاندیداتوری انتخابات مجلس:

انصراف لاریجانی از شرکت در انتخابات مجلس تاثیری بر جریان اصولگرا ندارد/ لاریجانی مدت‌ها بود که با جریان اصولگرا ارتباط سیستماتیک نداشت/ اگر لاریجانی بخواهد در انتخابات 1400 شرکت کند، بهترین تصمیم را گرفته است

ناصر ایمانی، تحلیلگر سیاسی اصولگرا، با اشاره به تاثیر انصراف لاریجانی بر جریان اصولگرایی تاکید کرد: این انصراف تاثیر جدی بر جریان اصولگرایی نخواهد داشت چون سال‌هاست که آقای لاریجانی با جریان اصولگرایی ارتباط سیستماتیک کاری نداشتند، بلکه بعضاً با جریان مقابل ارتباط داشتند.

انصراف لاریجانی از شرکت در انتخابات مجلس تاثیری بر جریان اصولگرا ندارد/ لاریجانی مدت‌ها بود که با جریان اصولگرا ارتباط سیستماتیک نداشت/ اگر لاریجانی بخواهد در انتخابات 1400 شرکت کند، بهترین تصمیم را گرفته است
کد خبر: 365460
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ناصر ایمانی، تحلیلگر سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره انصراف علی لاریجانی‌، رئیس مجلس شورای اسلامی، از حضور در انتخابات مجلس یازدهم گفت: این اظهارنظر اولیه ایشان است، شاید نظرشان بعداً تغییر کرد. خیلی از افراد بودند که در ابتدا گفتند شرکت نمی‌کنند، اما بعداً شرکت کردند، شاید نظر ایشان هم تغییر کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا در خصوص احتمال تغییر نکردن نظر لاریجانی و تاثیری که تصمیم او بر جریان اصولگرایی خواهد داشت، عنوان کرد: اما اگر نظر ایشان تغییر نکرد و نخواستند در انتخابات شرکت کنند، خب، جریان اصولگرایی راه خودش را قاعدتاً ادامه می‌دهد. چون تا الان هم مدت‌ها بود که ارتباط آقای لاریجانی به لحاظ تشکیلاتی با جریان اصولگرایی قطع بود.

ایمانی با تاکید بر اینکه احتمالاً با این اتفاق آسیب زیادی به جریان اصولگرایی وارد نشود، گفت: اما بالاخره مجلس از یک مهره کارآمد به عنوان آقای لاریجانی محروم خواهد بود.

او درباره تاثیر تصمیم لاریجانی بر جریان اصولگرایی تاکید کرد: تاثیر جدی بر جریان اصولگرایی نخواهد داشت چون همان‌طور که گفتم سال‌هاست که آقای لاریجانی با جریان اصولگرایی ارتباط سیستماتیک کاری نداشتند، بلکه بعضاً با جریان مقابل ارتباط داشتند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره آینده سیاسی لاریجانی با توجه به اعلام شرکت نکردن در انتخابات مجلس و احتمال حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 گفت: بالاخره ایشان اگر می‌خواستند در این دوره انتخابات مجلس شرکت کنند، مشکلات زیادی داشتند. اگر برنامه ایشان این است که در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 شرکت کنند، شاید مصلحت سیاسی‌شان این باشد که در این دوره مجلس شرکت نکنند.

ایمانی افزود: اگر لاریجانی در انتخابات مجلس شرکت می‌کرد ولو اینکه از هر حوزه‌ای رای می‌آورد، اما رئیس مجلس نمی‌شد آن‌گاه جایگاه سیاسی او برای اینکه در سال 1400 کاندیدای ریاست‌جمهوری شود، مقداری آسیب می‌دید؛ چون ایشان 12 سال رئیس مجلس بود.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به احتمال حضور لاریجانی در انتخابات 1400 تاکید کرد: بنابراین اگر ایشان چنین تصمیمی داشته باشند که در انتخابات 1400 شرکت کنند، شاید بهترین تصمیم همین بود که در انتخابات مجلس شرکت نکنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها