کد خبر: 365492
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۹:۳۶:۰۴
| |

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن:

کاوانی ناراحت است/ آسیب‌دیدگی نیمار رفع شد

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرد که مهاجم ارگوئه‌ای تیمش از نیمکت‌نشینی ناراحت است.

کاوانی ناراحت است/ آسیب‌دیدگی نیمار رفع شد
کد خبر: 365492
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۹:۳۶:۰۴

اعتمادآنلاین| پاری سن ژرمن در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ فرانسه یکشنبه به مصاف موناکو می‌رود.

سرمربی پاری سن ژرمن درباره شرایط تیمش گفت: نیمار روز گذشته کمی درد داشت و به تنهایی تمرین کرد اما خوشبختانه او امروز در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد و برابر موناکو به میدان خواهد رفت.

توخل درباره کاوانی گفت: کاوانی بازیکن بزرگی است. او اسطوره باشگاه پاری سن ژرمن و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است. طبیعی است که او یک بازیکن عادی نیست و از نیمکت‌نشینی ناراحت است. وقتی کاوانی مصدوم بود ایکاردی عملکرد درخشانی از خود نشان داد. در این پست امباپه را هم داریم. ما در خط حمله بیشترین ترافیک را داریم و بازیکنان کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارند.

او ادامه داد: نمی توان همه بازیکنان را راضی نگه داشت. نمی توان با 6 مهاجم بازی کرد. قرار نیست که برای راضی کردن بازیکنان سیستم تیم را عوض کنم چرا که باید تیم توازن لازم را داشته باشد. دیدار برابر رئال مادرید برای ما بسیار سخت بود. برنابئو از سخت ترین ورزشگاه های جهان است. این بازی درس بزرگی به ما داد و باید برابر موناکو بازی بهتری را به نمایش گذاریم.

توخل درباره آینده امباپه گفت: من این را می دانم که قطعا امباپه در دیدار برابر موناکو ما را همراهی می‌کند. بعد از آن نمی دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

پاری سن ژرمن با وجود یک بازی کمتر با 5 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده‌بندی جای دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها