در لیگ جهانی کاراته در مادرید:

گنج‌زاده به دیدار پایانی صعود کرد/ پورشیب در پی برنز

روز دوم از هفتمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته با صعود کاراته‌کای سنگین وزن کشورمان به دیدار نهایی و حضور سرگروه تیم ملی در دیدار رده‌بندی پیگیری شد.

گنج‌زاده به دیدار پایانی صعود کرد/ پورشیب در پی برنز
کد خبر: 365503
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۲۰:۱۰:۵۷

اعتمادآنلاین| در ادامه این مسابقات که از روز گذشته به میزبانی مادرید در اسپانیا آغاز شده، سجاد گنج زاده با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی راه پیدا کرد تا عصر فردا در یک برای کسب مدال طلای وزن 84+ کیلوگرم به مصاف «جاکوکت» از فرانسه برود.

گنج زاده در گروه دوم این وزن بعد از یک دور استراحت «مارتینز» از اسپانیا را 3 بر صفر شکست داد و در ادامه یک بر صفر «آنجلو کاسیچ» از کرواسی را از پیش رو برداشت و سپس با پیروزی 4 بر 2 در پیکار با «کاگاوا» از ژاپن به نیمه نهایی صعود کرد. وی در این مرحلخ بعد از تساوی 3 بر 3 برابر «روخاس» از شیلی به عنوان کاراته کای پیروز راهی مبارزه نهایی شد.

در همین وزن صالح اباذری نیز دور نخست استراحت داشت و در ادامه «اندرس اوزرس» از لتونی را شکست داد و سپس «برایان ایر» از آمریکا را 5 بر صفر از پیش رو برداشت و با برتری 3 بر صفر مقابل «گوگیتا»ی گرجستانی راهی نیمه نهایی شد. سنگین وزن اراکی تیم ملی کشورمان در این مرحله 3 بر2 نتیجه را به «جاکوکت» از فرانسه واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت.

سامان حیدری دیگر کاراته کای حاضر در این وزن دور نخست 4 بر 2 برابر «آدام راموس» از برزیل باخت و از جدول کنار رفت. مهدی عاشوری هم بعد از برتری 8 بر صفر در پیکار با «ایوان کلپیج» از بوسنی، 6بر4 نتیجه را به «جاکوکت» از فرانسه واگذار کرد و با صعود این فرانسوی به دیدار نهایی، این شانس را دارد که برای کسب مدال برنز در تلاش کند.

سرگروه تیم ملی به دنبال برنز

ذبیح الله پورشیب نیر در وزن 84- کیلوگرم برای کسب مدال برنز تلاش می کند. ویدور نخست را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت و سپس 2 بر صفر «توماس کوزا» از اسلواکی را از پیش رو برداشت و سپس با همین نتیجه «هلیو هرناندز» از پرتغال را شکست داد و در ادامه با قبول شکست 2 بر صفر برابر « دینار یولداشف» از قزاقستان به گروه شانس مجدد رفت.

در مبارزات همین وزن احسان حیدری در مبارزه با «تیمرمانس» از بعد از تساوی یک بر یک در قانون سنشو(امتیاز نخست) بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت.

سرگروه بانوان هم باخت

حمیده عباسعلی هم در وزن 68+ کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و سپس «اینگراید کرمرس» از هلند را 3 بر 2 از پیش رو برداشت و در ادامه با رای داوران برابر «جوانا کنر» از آلمان پیروز شد.وی در مبارزه سوم یک بر صفر نتیجه را به «النی گاتزیلیادو» از شیلی واگذار کرد. سرگروه تیم بانوان برای حضور در گروه شانس مجدد باید منتظر حضور این رقیب به دیدار نهایی باشد.

همچنین رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم اولین دیدار 3 بر 2 نتیجه را به «گوجیرو یوکی» از ژاپن باخت و از جدول خارج شد.

جمعه در روز نخست این مسابقات امیر مهدیزاده به دیدار نهایی وزن 67- کیلوگرم و علی اصغرآسیابری به دیدار رده بندی وزن 75- کیلوگرم راه پیدا کردند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها