کد خبر: 365550
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ ۰۹:۱۶:۴۶
| |

مریم هاشمی، سرمربی تیم والیبال زنان سایپا:

فدراسیون والیبال مشکل مدیریت دارد

مریم هاشمی، سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: موافق تعطیلی لیگ برتر نیستم. فقط سه بازیکن حاضر در لیگ به تیم ملی دعوت شده اند اما فدراسیون از نظر برنامه‌ریزی و مدیریت مشکل دارد.

فدراسیون والیبال مشکل مدیریت دارد
کد خبر: 365550
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ ۰۹:۱۶:۴۶

اعتمادآنلاین| ‌ هفته اول لیگ والیبال زنان از هفتم آذر آغاز شد اما به دلیل برگزاری مسابقات انتخابی المپیک از 17 تا 22 دی در تایلند و دعوت 24 بازیکن به تیم ملی، مسابقات لیگ از پنجم دی تعطیل می‌شود.

مریم هاشمی، سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: از اسامی نفرات دعوت‌شده به تیم ملی، فقط چهار نفر در لیگ برتر حضور دارند و مابقی در این فصل بازی نمی‌کنند. تعطیلی لیگ دلیلی ندارد و از این شرایط راضی نیستم.

وی خاطرنشان کرد: حال که باقی ملی‌پوشان در لیگ بازی نمی‌کنند آیا آمادگی دارند تا در انتخابی المپیک حضور یابند. آنان باید مستقیم به اردوی تیم ملی بروند و پس از آن در دیدارهای انتخابی شرکت کنند اما این بازیکنان آماده حضور در چنین رقابتی نیستند. مبنای دعوت بازیکنان به انتخابی المپیک چیست؟

هاشمی یادآور شد: فدراسیون والیبال از نظر برنامه‌ریزی و مدیریتی مشکل دارد. 2 سال است که تیم جوانان و امید در مسابقاتی شرکت نکردند و آمادگی چندانی برای حضور در رقابت‌های بین المللی ندارند. تیم امید مدتهاست که از هم پاشیده شده است. اینکه به یکباره شاکله تیم صفر شود و بدنبال ترکیب جدیدی برویم، درستی نیست.

وی ادامه داد: بازیکنان جوان باید کنار بزرگسال بازی کنند تا با کسب تجربه جایگزین آنها شوند. دعوت بازیکنان به تیم کارشناسی نشده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها