تقابل حساس هاشمی و شاهین‌طبع در لیگ برتر بسکتبال

حساس‌ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های مهرام تهران و شهرداری گرگان در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود و محلی برای تقابل اندیشه‌های مربیان مطرح لیگ است.

تقابل حساس هاشمی و شاهین‌طبع در لیگ برتر بسکتبال
کد خبر: 365723
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ ۱۴:۰۱:۳۳

اعتمادآنلاین| پس از یک فصل دوباره بسکتبال ایران شاهد رقابت مهران شاهین طبع و مصطفی هاشمی است. دو مربی نامدار بسکتبال ایران که رقبایی سنتی در دنیای توپ و تور به حساب می آیند در این فصل با شهرداری گرگان و مهرام به لیگ بازگشته اند و فردا (دوشنبه) در حساس‌ترین دیدار هفته نهم برابر هم صف آرایی می کنند.

زمانی که شاهین طبع و هاشمی هدایت تیم هایی را برعهده داشته باشند، رقابت این تیم‌ها مصاف مربیان است. حضور دو مربی در کنار خط حساسیت رقابت را بالا می رود و جذابیت بازی دوچندان می شود.

آخرین مصاف آنان به دو فصل قبل بازمی گردد. در مرحله نیمه نهایی مهرام و پتروشیمی برابر یکدیگر قرار گرفتند و مهرام با ترکیبی از بازیکنان جوان توانست پتروشیمی پرستاره را شکست دهد و به فینال برسد. با اینکه شکست پتروشیمی و شاهین طبع در زمین مسابقه همانجا به پایان نرسید و سرمربی تیم ملی رقابت را به بیرون زمین هم برد، اما نکته اینجا بود که هم شاهین طبع و هم هاشمی در آن سال قهرمان نشدند.

رقابت مهرام با هدایت هاشمی با شهرداری گرگان که تحت هدایت شاهین طبع است، مهمترین دیدار نیم فصل خواهد بود. در این میان تقابل ارسلان کاظمی با مربی سابقش نیز جذابیت زیادی دارد. کاظمی مدتی شاگرد شاهین طبع بود که ارتباط خوب او با سرمربی تیم ملی خراب شد تا جایی که این بازیکن دیگر جایی در تیم ملی هم نداشت. حالا این ستاره بسکتبال ایران قرار است برابر شاگردان شاهین طبع به میدان برود. همه این عوامل باعث می شود که دیدار مهرام و شهرداری گرگان در هفته نهم لیگ برتر جذابیت دوچندانی داشته باشد.

در دیگر مسابقه این هفته پتروشیمی مدعی اصلی قهرمانی این فصل که در هفته گذشته برابر مهرام باخت به مصاف مس کرمان می رود و کار دشواری پیش رو ندارد.

پتروشیمی این فصل با فرزاد کوهیان وارد لیگ شده که تا این مرحله در حساس‌ترین بازی اش نتیجه را واگذار کرده است. با اینکه بعد از باخت کوهیان عملکرد داوران را باعث باخت پتروشیمی برابر مهرام عنوان کرد اما آنچه مشخص شده این است که پتروشیمی با وجود ترکیب قدرتمندش کار آسانی در این فصل ندارد.

نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی که همچنان بدون شکست است در این هفته مهمان توفارقان آذرشهر خواهد بود و شهرداری بندرعباس دیگر تیم جنوبی لیگ به مصاف شورا و شهرداری قزوین می رود.

در دیگر دیدارهای این هفته؛ اکسون تهران در خانه به مصاف نیروی زمینی می رود، شیمیدر در قم میزبان آویژه صنعت مشهد است و ذوب آهن میزبان رعد پدافند شهرکرد خواهد بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها