کد خبر: 365824
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۰۱:۰۰:۰۰
| |

بارسلونا با گل زیبای مسی اتلتیکو را شکست داد

بارسلونا در آخرین دیدار هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا از سد اتلتیکومادرید گذشت و به صدرجدول رده‎بندی این رقابت‌ها بازگشت.

بارسلونا با گل زیبای مسی اتلتیکو را شکست داد
کد خبر: 365824
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۰۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در حساس‌ترین دیدار هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا جدال تماشایی 2 تیم نامدار لالیگای اسپانیا یعنی اتلتیکو مادرید و بارسلونا برگزار شد و با نتیجه یک بر صفر به سود آبی اناری‌ها به پایان رسید.

در حالیکه این دیدار در دقایق پایانی و با نتیجه تساوی بدون گل در جریان بود یک بار دیگر «لیونل مسی» به داد تیمش رسید و در دقیقه 86 در پی یک حرکت انفجاری که خود شروع کننده آن بود با شوتی زیبا و دقیق دروازه اتلتیکو را گشود و پیروزی را برای تیم خود به ارمغان آورد.

بدین ترتیب او یک بار دیگر به داد تیمش رسید و آنان را از یک تساوی خارج از خانه نجات داد.

آبی اناری‌ها با کسب هر سه امتیاز این دیدار 31 امتیازی شدند و به لطف تفاضل گل مناسب‌تر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول رده‌بندی ایستادند و رئال را به رده دوم فرستادند.

این دیدار زیبا درورزشگاه «واندا متروپولیتانو» برگزار شد و تلاش بازیکنان اتلتیکو مادرید در نیمه نخست مقابل بارسلونا ستودنی بود اما در نیمه دوم روند بازی تغییر و بارسلونا با تصاحب بیشتر توپ و میدان سرانجام به آنچه که می‌خواست رسید و سه امتیاز این دیدار را هرچند دیر هنگام اما آن را از آن خود کرد.

افسوس بازیکنان اتلتیکو پس از گلزنی مسی در دقیقه 86


همانطور که عنوان شد تنها گل این دیدار دردقیقه 86 به ثمر رسید در این دقیقه مسی با یک حرکت سریع که از میانه های زمین اتلتیکو آن را آغاز کرد و با پاسکاری با «لوییس سوارز» توپ را به زیبایی هرچه تمام تر درقعر دروازه حریف جای «اوبلاک» سنگربان اتلتیکو جای داد.

در این دیدار کم و بیش پربرخورد داور بازی را با نشان دادن 4 زرد به آبی اناری‌ها و 3 کارت زرد به سرخپوست‌ها (لقب تیم اتلتیکو) بازی را در کنترل خود گرفت.

بارسلونا با کسب این پیروزی 31 امتیازی شد و در صدر ایستاد و اتلتیکو مادرید نیز با 25 امتیاز در جایگاه ششم ماند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها