کد خبر: 365935
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۱:۱۳:۴۲
| |

برو بمیر گریزمان!

هواداران اتلتیکومادرید بازگشت مهاجم فرانسوی به واندا متروپولیتانو را به جهنم تبدیل کردند و خشم خود را نسبت این بازیکن به شکل‌های مختلفی نشان دادند.

برو بمیر گریزمان!
کد خبر: 365935
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۱:۱۳:۴۲

اعتمادآنلاین| آنتوان گریزمان یکی از نام‌های برجسته دیدار اتلتیکومادرید و بارسلونا بود که با پیروزی یک بر صفر آبی اناری به پایان رسید. مهاجم فرانسوی چه در داخل زمین و چه بیرون از آن مورد توجه قرار داشت. بازیکن بارسلونا با وجود این که پنج سال برای تیم مادریدی بازی کرده بود می‌دانست استقبال خوبی از او نخواهد شد.

هواداران روخی بلانکو روشی که مهاجم فرانسوی مادرید را ترک کرد فراموش نکردند. گریزمان که برای اتلتیکو 133 گل در 257 بازی به ثمر رسانده و یک قهرمانی در لیگ اروپا و سوپر جام اروپا به دست آورده بود، با یک ویدئوی مستند از هواداران و باشگاه خداحافظی کرد.

پلاکی که بیرون ورزشگاه واندا متروپولیتانو به گریزمان تعلق داشت مورد خشم هواداران روخی بلانکو قرار گرفت. دقایقی پیش از نخستین بازی مهاجم فرانسوی به عنوان بازیکن حریف در این ورزشگاه این پلاک با علامت ضربدر و موش‌های عروسکی پوشانده شد. همچنین بطری‌هایی روی آن دیده می‌شد.

مهاجم فرانسوی تصور نمی‌کرد در ورزشگاه چنین استقبال بدی از او شود. زمانی که وارد زمین شد هواداران اتلتیکو با شعار "برو بمیر" به او خوش آمد گفتند! همچنین 2 تا 3 هزار نفر از آنها به شدت بازیکن بارسلونا را هو کردند.

اگر در جریان گرم کردن تنها بخشی از ورزشگاه خشم خود را نسبت به گریزمان نشان داد، زمانی که نام یازده بازیکن اصلی اعلام شد داستان فرق کرد. هنگامی که اسپیکر نام این بازیکن را پخش کرد صدای شدید سوت‌های اعتراض آمیز شنیده شد. همچنین هر بار که توپ را در اختیار می‌گرفت هو می‌شد.

این تنها زمانی نبود که هواداران علیه بازیکن فرانسوی عمل کردند. کمی بعد از شروع نیمه دوم یک پلاکارد بزرگ دیده شد که رویش نوشته شده بود: می‌خواهی یک نام داشته باشی و فراموش کردی انسان هستی.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها