کد خبر: 365961
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۳ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

سهیلا جلودارزاده، نماینده مردم تهران در مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

پاداش دادن به افشاکنندگان فساد، مردم را مقابل هم قرار می‌دهد/ با جاسوس‌پروری مخالفم/ برخی طرح‌ها بیش از منفعت برای جامعه مضرند

سهیلا جلودارزاده، نماینده مردم تهران در مجلس، با اشاره به طرح مجلس و مصوبه شورای شهر مشهد برای اختصاص سهم و پاداش به افشاکنندگان فساد به منظور مبارزه با فساد اقتصادی گفت: با جاسوس‌پروری مخالفم، نباید با طرح‌های ناپخته مردم را در مقابل هم قرار دهیم و با این‌گونه طرح‌های ناپخته کاری کنیم که ضررش بیشتر از منفعت آن برای جامعه باشد.

پاداش دادن به افشاکنندگان فساد، مردم را مقابل هم قرار می‌دهد/ با جاسوس‌پروری مخالفم/ برخی طرح‌ها بیش از منفعت برای جامعه مضرند
کد خبر: 365961
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۳ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سهیلا جلودارزاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ، با انتقاد از طرح مجلس و مصوبه شورای شهر مشهد که به موجب آن سهم و پاداشی از فساد افشاشده برای افشاکنندگان فساد اقتصادی با هدف مبارزه با فساد اختصاص داده می‌شود، گفت: با چنین طرح‌هایی مخالفم و معتقدم نباید مردم را رودرروی هم قرار دهیم. دولت باید ساختاری طراحی کند که این شرایط پیش نیاید.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: تعزیرات باید واقعاً تعزیرات باشد و با مشکلات و مفاسد برخورد کند نه اینکه خودش جواز رانت و گران‌فروشی را صادر کند و اجازه دهد مردم مقابل هم قرار بگیرند.

نباید مردم را مقابل هم قرار دهیم

نماینده مردم تهران در خانه ملت اظهار کرد: برای نظارت بر بازار و جلوگیری از مفاسد اقتصادی، بازرسانی که چند سالی هم استراحت کرده‌اند و به وظیفه خود آن‌طور که باید عمل نکرده‌اند باید به کار گرفته شوند تا مسئولان مجبور نشوند برای نظارت بر بازار یا مبارزه با مفاسد اقتصادی، مردم را علیه یکدیگر در مقابل هم قرار دهند.

همه یک ملتیم و باید با هم دوست باشیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره اینکه به موجب این مصوبه شورای شهر مشهد و طرح مجلس، شخص اعلام‌کننده مفاسد اقتصادی هم از نظر امنیتی و هم مالی مورد حمایت قرار می‌گیرد گفت: به طور کلی با جاسوس‌پروری و اقدام مردم علیه خودشان مخالفم. ما یک جامعه و یک ملت هستیم و باید با هم دوست باشیم و به هم کمک کنیم نه اینکه با این طرح‌ها رودرروی هم قرار بگیریم.

نماینده مردم تهران در خانه ملت تاکید کرد: اگر ایرانی هم نباشیم، مسلمانیم و باید تقوا پیشه کنیم. به نظر من این طرح‌ها یا از پای منقل بلند می‌شود یا طرح‌های ناپخته‌ای است که تبعات منفی دارد و بیش از اینکه برای جامعه مفید باشند، مضر و مخرب‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها