تندگویان، معاون امور جوانان وزیر ورزش:

اعضای سمن‌های جوانان جزو دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر نبودند

محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزیر ورزش، با اشاره به برگزاری جشنواره ملی تاتر خیابانی (چتر زندگی) در یزد گفت: جوانان بزرگترین بهره‌برداران خدمات شهری هستند و باید به نیازهای آنها توجه ویژه کرد.

اعضای سمن‌های جوانان جزو دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر نبودند
کد خبر: 365978
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۲:۱۵:۵۹

اعتمادآنلاین| محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزیر ورزش، در ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد با گرامی داشت یاد و خاطره شادروان حسین علیمرادی جوان فعال و نیکو کار سمنهای جوانان گفت: جامعه جوانان کشور حسین علیمرادی یکی از افتخارات خود را از دست داد.

وی ادامه داد: حسین علیمرادی یکی از اعضای تشکلهای جوانان استان تهران بود که با فهم و درک بالای خود و با حس انسان دوستی و معرفتی که داشت اقدامات و کمک های بزرگی به مردم منطقه دشتیاری استان سیستان و بلوچستان انجام داد و در همین راه چشم از جهان فرو بست و عروجی شهادت گونه داشت.

معاون امور جوانان تصریح کرد: مهر ماه امسال 4500 دانش آموز منطقه دشتیاری در مدارسی که به همت او ساخته شد وارد مدرسه شدند و همه اقلام آموزشی آنها تامین شد. جامعه جوان کشور از این دست جوانان نخبه و ایثارگر فراوان دارد که فقط نیاز به توجه مسئولان دارند.

وی افزود: این بار هم به بهانه حضور در اختتامیه یک جشنواره ملی به نام تاتر خیابانی( چتر زندگی ) به استان یزد آمدیم و امیدوارم این جشنواره به اهداف خود برسد.

تندگویان اظهارکرد: جوانان بزرگترین بهره برداران خدمات شهری هستند و باید به نیازهای آنها توجه ویژه کرد.

وی با تاکید بر برگزاری منظم ستادهای ساماندهی امور جوانان با حضور عالی‌ترین مقام دستگاه‌های عضو ستاد، افزود: مدیران دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی نسبت به مسائل جوانان استان دغدغه داشته باشند و با حضور منظم و فعال خود در ستادهای ساماندهی برای حل مسائل جوانان تلاش کنند.

تندگویان گفت: درخواستم از استاندار این است که مشکلات ثبت شناسه سمنها در استان یزد حل شود و همچنین برنامه‌ها و کارها بخش دولتی به این تشکلهای جوانان واگذار شود. تشکلهای جوانان از مالیات معاف هستند و در زمینه‌ها و بخشهای مختلف می‌توانند کارهای بخش دولتی را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام دهند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت: هیچ کدام از اعضای 2700 سازمان مردم نهاد جوانان جزو دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر نبودند. اگر برای جوانان جایگاه در نظر گرفته نشود به راحتی به دام افراد سودجو با اهداف مختلف می‌افتند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها