کد خبر: 365984
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۲:۲۱:۵۰
| |

کمک 2 میلیارد تومانی کمیته ملی المپیک به 11 فدراسیون المپیکی

کمیته ملی المپیک در راستای حمایت از 11 فدراسیون برای کسب سهمیه یا حضور در المپیک، کمک مالی ویژه به آنها را مصوب کرده؛ این کمک مالی برخی از این فدراسیون ها پرداخت شده است.

کمک 2 میلیارد تومانی کمیته ملی المپیک به 11 فدراسیون المپیکی
کد خبر: 365984
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۲:۲۱:۵۰

اعتمادآنلاین| فدراسیون هایی که رقابت های انتخابی المپیک را پیش رو دارند یا موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند، برای اجرای کاملتر برنامه های خود متقاضی کمک مالی از کمیته ملی المپیک شده اند.

این کمیته نیز با بررسی شرایط کلی فدراسیون ها، کمک اختصاصی ویژه المپیک و خارج از بودجه مصوب سالیانه را به برخی از آنها مصوب کرده است. تا به امروز 7 فدراسیون از کمک مالی کمیته بهره مند شده اند. این کمیته همچنین در نشست روز گذشته هیات اجرایی کمک مالی به 4 فدراسیون دیگر را مصوب کرد.

فوتبال که 200 میلیون تومان از کمیته ملی المپیک دریافت کرده است(در مرحله دوم هم 200 میلیون دیگر گرفته است)، همراه با کشتی (250 میلیون تومان)، بسکتبال (300 میلیون تومان)، تنیس روی میز و تیراندازی (100 میلیون تومان) و همچنین کاراته فدارسیون هایی هستند که بودجه مازاد المپیکی خود را از کمیته دریافت کرده اند.

فدراسیون اسکی که برای حضور در بازی های المپیک زمستانی آماده می شود همراه با هندبال، شمشیربازی، قایقرانی و کوهنوردی (سنگ نوردی) که در مسیر کسب سهمیه قرار دارند نیز فدراسیون هایی هستند که اعضای هیات اجرایی در پنجاهمین نشست خود، کمک مالی به آنها را مصوب کردند.

بر اساس رقمی که برای کمک به این فدراسیون ها تصویب شده و همچنین بودجه تخصیصی به دیگر فدراسیون ها، کمیته ملی المپیک حدود 2 میلیارد تومان بودجه ویژه المپیک به این 11 فدراسیون المپیکی اختصاص داده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها